سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
چهارشنبه 99 تیر 25 , ساعت 3:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 از مهمترین دستاوردهای لیبرالهای طرفدار آمریکا در دولت حسن روحانی، برجام است و برجام است و برجام!

روز 23 تیر ماه سالگرد برجام بود، اما حسن روحانی از برجام آفتاب تابان! و جواد ظریف از برجام مایه افتخار!، چیزی نگفتند، چرا؟! آیا آمریکا کلاه سرشان گذاشت؟!1

بله، هم کلاه گشادی سرشان گذاشتند و هم همچنان به ریششان می‌خندند، چرا؟!

چون سرمست مذاکره با کدخدا(آمریکا) شدند، پس، مستانه مذاکره کردند! مستانه انشاء نوشته شده آمریکا در برجام را امضا! و مستانه از خطوط قرمز رهبری عبور و به نصایح و فرامین رهبری گوش ندادند و در نهایت، مستانه برجام را اجراء کردند!

 رهبری معظم 2 ماه قبل از امضا برجام فرمودند: «بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوش بین نبودم نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه...خواهید دید که تجربه ما از کجا حاصل شده...گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، وقتی خرش از پل گذشت، برمی‌گردد به ریش شما می‌خندد.»

عمامه حسن روحانی زیر کلاه بزرگ آمریکایی_اسرائیلی برجام، گم شد! زیرا در هیچ کجای برجام، نه از تضمین؛ نه از نحوه جبران خسارت؛ نه از انقضای مدت برجام؛ و نه راهی برای شکایت از عهدشکنان 5+1 پیش بینی نشده بود! و لذا پس از خروج ترامپ از برجام، طرف ایرانی از ترس "مکانیسم ماشه" جرأت شکایت در شورای امنیت و محاکم جهانی را نداشت!

عمامه داشت، کلاه سرش گذاشتند!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ