سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 99 مرداد 11 , ساعت 4:6 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخیرا شبکه مستند سیما، فاش کرد که دولت روحانی طی 2 مرحله به بانک جهانی درباره توقف تامین مالی مسکن مهر گزارش داده است!

بلاخره راز و رمز تعطیلی ساخت مسکن مهر در دولت     ‎روحانی مشخص شد! و دلیل اینکه آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی افتخار کرده که یک مسکن مهر هم افتتاح نکرده، به سیاستهای ضدمردمی بانک جهانی و این خائن مرتبط است!

رمز خیانت بزرگ لیبرالها در جلوگیری از ساخت مسکن مهر یا مسکن اجتماعی را باید از بنیانگذار جمهوری اسلامی جویا شویم، که در سفارشی اکید خطاب به ملت ایران فرمودند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه‌ شما وصیت و سفارش مى‏کنم که نگذارید انقلا‌ب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

وقتی ملت ایران به وصیت امام عمل نکنند، یک نااهل لیبرال، رئیس جمهور می‌شود! آنگاه یک لیبرال فعال در فتنه 88 را بعنوان وزیر مسکن و شهرسازی معرفی می‌نماید! و سپس آن وزیر خائن و فتنه‌گر، مجری و عمله‌ی طرحهای بانک جهانی بر ضدمردم ایران می‌گردد!

پس اگر بخواهیم جریان تحریم را شکست بدهیم، اول باید جریان تحریف را بشکنیم و لذا انهدام خاکریز اول جریان تحریف، یعنی حذف لیبرالهای نااهل و نامحرم نفوذی از مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ