سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بردباری ندارد، دانشی ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 مرداد 29 , ساعت 11:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به هوش باشیم که جریان لیبرال نفوذی در قوه مجریه، قصد فروش لغو تحریم تسلیحاتی ایران را بعنوان دستاورد برجام دارد!

 مگر قرار نبود با برجام هسته‌ای تمام تحریمهای اقتصادی لغو شود؟!

طرح تحریم تسلیحاتی 5 ساله بر چه مبنایی در مذاکرات هسته‌ای گنجانده شد؟!

چرا حسن روحانی بعد از برجام هسته‌ای، پیگیر برجام 2 و 3 گردید؟!

آیا ملت ایران می‌دانستند، که لیبرالهای نفوذی، لغو تحریمهای اقتصادی را به پذیرش برجام هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای گره زده‌اند؟!

اگر سخنان کذب اکبر هاشمی رفسنجانی در خصوص حذف نیروهای نظامی آلمان و ژاپن را در کنار پذیرش تحریم تسلیحاتی 5 ساله حسن روحانی بگذاریم، به توطئه مشترک انان بر علیه توان نظامی کشور می‌رسیم!

هاشمی رفسنجانی 14 شهریور 95 در همایش مدیران آموزش و پرورش گفت: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌های‌شان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند، لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند، مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

قبل از سخنان توطئه آمیز هاشمی رفسنجانی، دو کشور چین و روسیه در زمان امضاء برجام در سال 94، لغو فوری تحریم تسلیحاتی ایران را همزمان با اجراء برجام خواستار شدند، اما حسن روحانی، تحریم تسلیحاتی 5 ساله ایران را بر اساس دستور آمریکا به کشورمان تحمیل کرد! ولذا در این توطئه مشترک، حملات مکرر روحانی به اقتدار موشکی و کاهش بودجه نیروهای مسلح آغاز شد و حتی پس از فوت رفسنجانی در استخر فرح، روحانی همچنان به مذاکرات موشکی و قدرت منطقه‌ای اصرار می‌ورزد!

پس، از کید و مکر جریان لیبرال نفوذی در قدرت، غافل نشویم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ