سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 99 مرداد 31 , ساعت 2:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باند نیویورکی‌ها از مقطع پذیرش قطعنامه 598 در دفتر نمایندگی ایران در نیویورک فعالیتش آغاز و سپس در دولت هاشمی رفسنجانی نفوذشان گسترش و با پیروزی محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 قدرت مطلقه در وزارت خارجه شدند! باند نیویورکی‌ها برخی از اعضایش به آمریکا پناهنده و برخی دیگر به جرم جاسوسی دستگیر و متواری و برخی سکاندار اصلی وزارت خارجه هستند!

باند نیویورکی‌ها در دولت خاتمی با شتاب عجیبی منع تولید و انبار بمب‌های خوشه‌ای، مین‌گذاری، سلاح شیمیایی و میکروبی را با وعده دریافت امتیاز از طرف غربی تصویب رسانده و نظارت جهانی بر ایران را تحمیل نمودند!

بدانیم؛ باند نیویورکی‌ها آنقدر خطرناک و قدرتمندند، که با تحلیل‌های غربگرایانه، حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی را جذب و از آن پس دبیر شورا حامی اصلی تصمیمات آنان بوده است! بطوری که از اول انقلاب تاکنون، با دخالت این باند مخوف، هیچ فرد انقلابی، بعنوان سفیر ایران در کشورهای آمریکای شمالی انتخاب نشده است!

باند مخوف نیویورکی‌ها با حمایت حلقه نیاوران، نیروهای انقلابی وزارت خارجه را همانند نیروهای انقلابی سازمان انرژی هسته‌ای، منزوی، معزول و اخراج کردند!

پذیرش NPT ، تعلیق تمام فعالیتهای هسته‌ای ایران در سال 82 ، برجام آمریکایی در سال 94، گنجاندن مکانیسم ماشه به نفع آمریکا و اروپا در برجام، تحمیل 5 سال تحریم تسلیحاتی، پذیرش محدودیت آزمایشات موشکی در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، طرح کاهش بودجه نیروهای مسلح، طرح عدم اختصاص بودجه به سپاه پاسداران، اجراء مخفیانه FATF و اصرار بر تصویب پالرمو و CFT حاصل هم‌افزایی باند نیویورکی‌ها و حلقه نیاورانی‌ها بر علیه امنیت ملی و خلع سلاح کشورمان بوده است!

آیا جواد ظریف، از اعضاء برجسته باند نیویورکی‌ها، با وجود پرونده آلوده و پر رمز و راز، که از حمایت حلقه نیاورانی‌ها برخوردار است، جرأت کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 1400 را دارد؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ