سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 آذر 12 , ساعت 2:56 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی در جمع مردم گلستان، در بیاناتی شبهه انگیز, علیه وحدت جامعه اسلامی سخن راند و گفت: «این که پنج وزیر را به مجلس معرفی کردم، اگر لازم بود 50 وزیر را به مجلس معرفی می کردم اما از وعده ای که به شما دادم و از راه خودم باز نخواهم ایستاد، دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است.»

روحانی

چرا آقای روحانی وقتی در منظر عمومی مردم حاضرمیشود، خود را در قامت اپوزیسیون(مخالف نظام مستقر) نظام اسلامی می بیند و مرتباً به تعهداتی اشاره می کند، که در تبلیغات انتخاباتی خود وعده تحقق آن را داده است و در همین راستا، علیه بخشی از حاکمیت و خادمان ملت سخن می گوید؟! که این از نقاط ضعف روحانی است. وقتی آقای روحانی در جمع مردم به تعهدات خود اشاره می کند، گویای این است که در تحقق آن وعده ها ناتوان و لرزان بوده و بیان این سخنان فرار از مسئولیت اصلی قلمداد می شود و رجز خوانی در جمع و سکوت در گفتگوهای منطقی برازنده رئیس جمهور نیست و از صفات بارز نفاق محسوب می گردد!!!!

در این جمله، رئیس جمهور دقت نمائید! "از راه خودم باز نخواهم ایستاد." چرا ایشان به مردم توضیح نمی دهند، که راهشان کدام است! آیا راه ایشان صراط مستقیم الهی است؟! که اگر منظورشان صراط الهی بود، راه خود را مطرح نمی کرد بلکه راه خدایی و وحدت بخش اسلام را بیان می کرد!، پس؛ باید آقای روحانی پاسخ شفاف و دقیقی به مردم بدهد، که آیا راه ایشان همان راهی است که به مسیر پذیرش کدخدای آمریکا ختم می شود؟! و یا همان صراطهای متعددی که فرج دباغ(سروش) مطرح نموده، می باشد؟!

روحانی

آقای روحانی گفته است: "اگر لازم بود 50 وزیر را به مجلس معرفی می کردم." در این سخن رئیس جمهور، لجاجت و ایستادگی در برابر قانون اساسی و همراهی با فتنه گران موج می زند!!!

رئیس جمهور مطرح نموده؛" دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است " مگر وزارت اطلاعات با وزیر معرفی شده از سوی روحانی اداره نمی شود؟! مگر رئیس جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور نیست؟! مگر وزارت دفاع در تحت نظر ایشان فعالیت نمی کند؟! مگر بعضی از عناصر امنیتی اخراجی وزارت اطلاعات در مسئولیتهای مهم قرار نگرفته اند و به ایشان مشاوره نمی دهند؟! پس رئیس جمهور با طرح مسئله افراط و فضای امنیتی، چه اهدافی را دنبال می نماید؟!

چنین استنباط می شود، که در ورای این سخنان سناریوهای مختلفی وجود داشته باشد؛ ممکن است، تهیه کنندگان سخنرانی که معمولا از عناصر افراطی هستند، بدنبال ارسال پیام به طرفهای خارجی و داخلی باشند!!! با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای نتیجه دلخواه جریان لیبرال درون دولت و پدر خوانده آن را در بر نداشته، با سخنان جنجالی و افراطی بخواهند از تکالیف اصلی خود شانه خالی نمایند و "ما نمی توانیم" را پنهان نمایند!!! و یا قصد آن دارند که جامعه را دوقطبی نمایند، تا به امیال دنیوی خود، که همان انتخابات مجلس شورای اسلامی دست یابند؟!

ریاکاری گفت:" من از دست مردم چه کنم، که خیال می کنند من ریاکارم، در حالی که دیروز روزه بوده ام و امروز هم روزه دارم، فردا هم می خواهم روزه بگیرم و هنوز به کسی نگفته ام."

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ