سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
چهارشنبه 93 آذر 12 , ساعت 10:52 عصر

بنام خدا و بری خدا

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان آقای ظریف در همایش دیپلماسی هسته ای در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: « من ادعا می‌کنم که به دنبال این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است،  ... فضای امنیتی علیه ایران از هم پاشیده و ... در یک کلام، امروز ایران امن‌تر، پرنفوذ‌تر و آسیب‌ناپذیرتر از گذشته است و به امید خدا این روند با مقاومت مردم ایران و ایستادگی آنها و همچنین با منطق و تعامل و گفتگو و رسیدن به فهم مشترک به شکل تصاعدی افزایش خواهد یافت.»

ظزیف

باید اعتراف کنیم که ایران نسبت به گذشته امن تر، قدرتمندتر و با نفوذتر گردیده است و به یقین این حرف آقای ظریف را می پذیریم و به آن گردن می نهیم، ولیکن این قدرتمندی و امنیت، حاصل تلاش و جهاد دلاور مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی فرمانده با تدبیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در جبهه های جنگ عراق، سوریه و لبنان در برابر تروریستهای دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی، یعنی داعش و جریانهای تکفیری ایستاده اند می باشد و ربطی به زبان دیپلماسی آقای ظریف و تیم همراه ایشان ندارد، زیرا دستاوردی در مذاکرات نداشته اند که بخواهند از آن دفاع نمایند! و اگر دستاوردی داشتند، قطعاً در سوم آذر جشن و پایکوبی به راه می انداختند و توهم پیروزی خود را چون پتکی به سر نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب می کوبیدند و رئیس جمهور هم وعده خجل شدن منتقدین توافقنامه هسته ای را به آینده موکول نمی کرد!

به یقین می شود گفت، که آقای ظریف و دولت اعتدال بدون حضور قدرتمند سردار سلیمانی در صحنه های نظامی و دیپلماتیک، توان نشتن پای میز مذاکره با آمریکا را نداشتند و جان کری و سایر دول غربی در پای میز مذاکره با آقای ظریف حاضر نمی شدند.

روشن

قدرتمندی و امنیت ایران را در گره زدن به میز مذاکرات، بدون توجه به دستاوردهای شهیدان هسته ای، علی محمدی، رضایی نژاد، شهریاری و احمدی روشن که توانستند ما را به غنی سازی 20 درصد و سایر تجهیزات هسته ای برسانند، بی حرمتی و بی ادبی می دانیم. و امروز اگر آقای ظریف و دولت اعتدال، با حاصل تلاش شهیدان هسته ای با دشمنان این کشور معامله نمود و توانست رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را جلب نماید، نباید دچار توهم شود و امنیت و قدرتمندی ایران را، حاصل لبخندهای ناموزون و دشمن شادکن خود بداند!!!!!

ما ظریف را واقعاً ظریف می دانیم و بخشی از مطالب سخنرانی ایشان در آخرین دور مذاکرات وین، با کپی برداری از مصاحبه آقای جان کری وزیر خارجه آمریکا بوده است، که در آ« مصاحبه گفت:" با توقف غنی سازی ایران امنیت اسرائیل بیشتر شده است" و لذا این جملات آقای ظریف، حاصل نبوغ ایشان نیست بلکه حاصل تقلبی است که از روی نوشته جان کری برداشته است!!!!!    

اما ظریف در پایان سخنانش بر خلاف ترس و وحشتی که سال گذشته از قدرت آمریکا داشت، این بار پس از تور نظامی و بازدیدی که از مراکز نظامی کشورمان انجام داد، با دل و جرأت بیشتری نسبت به گذشته در خصوص قدرت آمریکا اظهار نظر نمود و گفت:« آمریکا قدر قدرت نیست. هیچ کس، هیچ کشوری در دنیا قدر قدرت نیست یک قدر قدرت لایزال وجود دارد که آن هم خدا است.»

 موفق باشید آقای ظریف! و حرمت نگه دارید!

 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ