سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را روى آوردن و روى برگرداندنى است اگر دل روى آرد آن را به مستحبات وادارید ، و اگر روى برگرداند ، بر انجام واجبهاش بسنده دارید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 10:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوستی که به امور کشور واقف است، می گفت؛ اگر دولت روحانی را دشمن ایران بنامیم، به واقعیت نزدیکتر است، زیرا تمام هدف روحانی در 7 سال گذشته، رفع بهانه‌های دشمنان اصلی ملت ایران بوده است!

در این رابطه رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه تل‌آویو می‌گوید: «فشار حداکثری سیاست خارجی ایران را تغییر نداد، ...و تنها امید به اصلاح طلبان است، تا کشور را از داخل نابود کنند.»

عملکرد دولت اعتدال گویای این است، که اصلاح طلبان با هدایت حسن روحانی، در حال اجراء پروژه براندازانه جبهه استکبار بر علیه نظام اسلامی ایران هستند!

برجام هسته‌ای، ننگین‌تر از عهدنامه ترکمنچای، اولین تفاهم دشمن ایران به ریاست حسن روحانی با دشمن خارجی بود! البته حسن روحانی در اجراء دستورات مرحوم مغروق در استخر فرح! مبنی بر خلع سلاح نیروهای مسلح و برجام موشکی و منطقه‌ای ناکام مانده است!

امام خمینی در این رابطه می‌فرماید: «آسیب از داخل خود آدم، داخل خود ملت و کشور بر ما وارد می‌شود و بر شما از خارج هیچ ترسی نداشته باشید، از داخل خودمان بترسید.»

امام خامنه‌ای در این رابطه می‌فرماید: «آن کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می‌دهند، تقوا ندارند.»

پس دشمن اصلی ملت ایران، حسن روحانی است، که با پول ملت ایران در حال خدمت به دشمنان ایران است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ