سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا درحلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 93 آذر 16 , ساعت 10:32 عصر

بنام خدا و برای خدا

روز 16 آذر گرامی داشت روز دانشجو است که همه ساله در کشورمان این روز را به یادی شهدای دانشجو گرامی می دارند و مراسمهای مختلفی در دانشگاهای سراسر ایران برگزار می گردد، اما روز دانشجو در سال 93 با رنگ و لعاب اعتدال همراه شد و در مراسم سخنرانی رئیس جمهور عده ای از کارکنان دانشگاه و تعداد بسیار اندکی دانشجو با چاشنی احساس برای شعارهای احتمالی و اعتدالی وارد سالن سخنرانی نموده بودند، که این مسئله، به خصوص در زمان شعار "روحانی حمایتت می کنیم" کاملاً سفارشی و مشهود بود و آقای روحانی هم به این واقعیت پی بردند.

روحانی

این اقدام سفارشی جریان اعتدال خشم دانشجویان را در سایر دانشگاهها به همراه داشت که روز دانشجو به نام این قشر است اما در سال 93 به کام اعتدال و تدبیر بود که بر اساس عقلانیت! دولت امید! شکل گرفته است و قشر عظیم دانشجو را تنها به عنوان پیاده نظام خود در زمان انتخابات می خواهند زیر اینان از مواجهه واقعی با دانشجویان وحشت و اضطراب دارند. و حجة الاسلام رسایی این حرکت نادرست دولت اعتدال را کاریکاتور اعتدال نامیدند و این نام چقدر برازنده این جریان مرموذ و خطرناک است که نفاق از مشخصه های واقعی آن است!!!!.

دوپینگ

به این سخنان آقای روحانی در 16 آذر توجه نمائید که گفت:« دولت نسبت به دانشگاه ها، خط و راهی که داشته یکی است و از آن راه بازگشت نخواهد کرد. وزیر علوم جدید هم ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. همان راهی که بنا بود نیلی منفرد طی کند و نگذاشتند؛ بنا بود دکتر توفیقی ادامه دهد و نگذاشتند؛ دکتر فرجی دانا آمد و برعهده گرفت. ادامه راه برای دکتر فرجی دانا ممکن نشد. همان راه را دکتر نجفی ادامه داد. و همان راه را قرار بود دکتر نیلی احمدی ادامه دهد، و همان راه را قرار بود دکتر دانش آشتیانی ادامه دهد، و امروز دکتر فرهادی همان راه را ادامه خواهد داد.»

در سخنان آقای روحانی لجاجت و خشم کینه غیر انقلابی با مجلس شورای اسلامی و حمایت از جریان فتنه، جهت پیروزی در انتخابات آتی مجلس موج می زند.

اگر فردی که معتقد به اسلام و انقلاب باشد و منصفانه سخنان روز 16 آذر 93 آقای روحانی را در کنار فرمایش رهبر معظم انقلاب در هفته دولت که به ایشان و وزراء سفارش فاصله با فتنه را متذکر شدند، کدام صفت را برازنده آقای روحانی می دانست! آنجا که رهبری معظم انقلاب فرمودند: «مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.»

امیر المومنین علی(ع) در نهج البلاغه به زیبایی صفات نفاق را بر شمرده، که به برخی از آنها اشاره می شود:

یتلونون الوانا و یفتنون افتنانا  "به رنگهاى گوناگون درمى آیند و نظرهاى مختلفى دارند".

و یعمدونکم بکل عماد:  "به هر ستونى شما را تکیه مى دهند".

و یرصدونکم بکل مرصاد:  "و در هر کمینگاهى به کمین شما نشسته اند".

قلوبهم دویه و صفاحهم نقیه: "دلهاشان بیمار ولى چهره ى آنان آراسته و پاک است".

آری نفاق در هر زمان رنگ خاصى بر چهره دارد و هر روز و در شرائط زمانى، تکیه گاهی را معرفى مى کند و تلاش دارد تا مسیر هدایت به سوی ضلالت، تغییر دهد و به مطلوب خود که مسیر غیر الهی است، برسد.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ