سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 آبان 26 , ساعت 1:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برکناری دکتر صالح رئیس سازمان خصوصی سازی نشان داد، که فساد در کشور ما سیستمی نیست، بلکه ویروس فساد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی توسط احزاب نفوذی کارگزاران سازندگی و توسعه و عدالت، در دولت حسن روحانی نهادینه شد!

جرم دکتر صالح از نگاه دولت روحانی، مربوط به دو پرونده ی دشت مغان و هفت تپه است که به هیات داوری رفت و خریداران متقلب و متخلف حامی حسن روحانی خلع ید و بیت المال با کمک دکتر صالح و اقدام انقلابی قوه قضائیه پس گرفته شد.

در دولت اشرافی و لیبرال روحانی، اجراء عدالت و پس گرفتن بیت‌المال مردم، جرم است! و لذا دکتر صالح عزل می‌شود! چرا که دولت روحانی مدافع جریان 4 درصدی "زر و زور و تزویر" است، نه مردم ایران!

دکتر صالح ثابت کرد که در دولت متقلب و متخلف روحانی هم می‌توان، مردانه از بیت المال مردم و حقوق کارگران هفت تپه دفاع کرد.

پور حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی به جرم معاملات صوری و ارزان فروشی شرکت‌های دولتی در زندان است، اما دکتر صالح، با اقتدار در مقابل متخلفان دولتی و خصوصی ایستاد و از مسئولیت عزل شد.

مماشات نمایندگان مجلس در استیضاح و عدم کفایت حسن روحانی، خسارت جبران ناپذیری به مردم و کشور وارد کرده و می‌کند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ