سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 آذر 3 , ساعت 11:32 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خود تحقیری در دولت روحانی، یک پروژه عملیاتی دشمن، با هدف جلب رضایت کدخدا با توهم حل مشکلات اقتصادی است! ولذا جواد ظریف از دوست خود جو بایدن، لغو تحریمها را با امضاء طلایی درخواست کرد‌!

هم رژیم آمریکا و هم ملتهای جهان، آمریکا را دشمن اصلی نظام اسلامی ایران می‌دانند و متقابلا ایران هم آمریکا 1را شیطان بزرگ و دشمن اصلی خود می‌خواند، اما کدام انگل و ویروس، نظام اسلامی را احاطه کرده، که وزیر خارجه‌اش، جرأت اظهار دوستی با جو بایدن را دارد؟!

بعد از پایان دفاع مقدس،انگلهای لیبرال، بعناوین مختلف به قوه مجریه و مقننه نفوذ و مخفیانه و آشکارا با دشمن اصلی کشورمان، ارتباط برقرار کردند! بطوری که بعد از تصویب برجام، انگلهای خود تحقیر، از طرف رئیس جمهور حقیرمان، به طرفهای مذاکره کننده آمریکایی، کادوهای نفیسی تقدیم کردند!

وقتی ریل گذاری 40 ساله دوم انقلاب، تشکیل دولت اسلامی_‌انقلابی جوان، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است، چرا انگلهای خود تحقیر لیبرال، اعلان کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 1400 را کرده‌اند؟!

آیا هدف پروتکلها و شانتاژهای غیر منطقی مقابله با ویروس کرونا، حفظ قدرت ویروسهای لیبرال و انگلهای فراماسونری در قوه مجریه، با استفاده از بستر فضای مجازی کشورمان می‌باشد؟!

یکی از مسیرهای مقابله با نفوذ ویروسها و انگلهای لیبرال در قوه مجریه، اقدام به موقع و قاطع نمایندگان انقلابی مجلس، با متخلفان و متقلبان برجام و اجراء غیر قانونی آن و سند 2030 است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ