سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیامده را مپرس که چیست ، که آنچه رخ داده براى مشغول ساختن تو کافى است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 99 آذر 12 , ساعت 8:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هنوز فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل نمایندگان مجلس، پس از تصویب "اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریمها" شنیده می‌شد، که نمایندگی شماره دو واشنگتن دی سی در دولت حسن روحانی، با عصبانیت تمام با آن مخالفت ورزید و قیمت دلار و سکه را افزایش داد!

البته مردم ایران بعد از پیروزی اولیه جو بایدن و کاهش شدید قیمت دلار و سکه، متوجه شدند که طراح اصلی افزایش قیمت دلار و سکه و کوچک شدن سفره مردم، نمایندگی شماره دو واشنگتن دی‌سی، واقع در نهاد ریاست‌جمهوری است!1

دولت روحانی یا نمی‌فهمد و یا خائن است، وگر نه مصوبه "اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریمها" پشتوانه‌ای محکم و مطمئن برای اجبار کشورهای اروپایی به تعهداتشان در برجام است، اما جریان تحریف یا همان خودتحقیران، به نمایندگی از واشنگتن دی‌سی، آن را برنمی‌تابند!

مشکل کجاست که دولت روحانی ذلیلانه با طرح عزتمندانه مجلس مخالف است؟! مشکل در خود تحقیری و تفکر اسلام آمریکایی حاکم بر دولت روحانی است!

قطعا مصوبه انقلابی مجلس، ختم اجراء یک طرفه برجام توسط دولت بی‌کفایت روحانی و هشدار جدی به دشمنان خارجی و عوامل خود تحقیر نمایندگی شماره دو واشنگتن دی‌سی در نهاد ریاست‌جمهوری ایران است!

حسن روحانی 8 مهر 99 گفت: « آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم عزیز ایران، واشنگتن دی سی و کاخ سفید و آنهایی است که در این ساختمان هستند ...پس ما لعن، نفرین و کینه‌مان را به آدرس صحیح و درست بفرستیم.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ