سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 99 آذر 14 , ساعت 9:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در مخالفت با طرح "اقدام راهبردی لغو تحریمهای" مجلس گفت: «بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.»

جریان خودتحقیر لیبرال نفوذی در قوه مجریه، بیش از 7 سال، معیشت مردم را با فریب چرخیدن سانتریفیوژها و اقتصاد به گروگان گرفته و با برجام آمریکایی_صهیونیستی، مسیر حرکت و سربلندی ملت را بصورتی مین‌گذاری کرده، که نسل‌های آینده هم باید هزینه خائنین خود تحقیر را بپدازند.

 جریان فراماسونرهای تحصیل کرده در انگلیس و آمریکا، خیانت به کشور و مردم خود را با کلمات زیبای حوصله، تحمل، خردورزی و تجربه، همانند گوساله سامری، تزئین نمایند!

خانم اشتون مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا به چگونگی کلاه گذاشتن بر سر قهرمان دیپلماسی ایران می‌گوید: «به ظریف اطمینان دادم دولت بعدی آمریکا از توافق خارج نمی‌شود! قدرت هسته‌ای ایران تخته سنگی بود که در آستانه درب ورودی قرار داشت، آن را کنار گذاشتیم. از ابتدا، برجام توافق اول بود نه آخر!»

خانم اشتون حیثیت قهرمان دیپلماسی دولت روحانی را به باد داده، تا رئیس بی کفایتش نگوید؛ عمامه دارم سرم کلاه نمی رود!

بعد از اعترافات خانم اشتون مبنی بر اینکه «برجام توافق اول بود نه آخر» به رمز برجام 2 و 3 که از طرف حسن روحانی مطرح شده بود، پی می‌بریم.

امام علی علیه السلام می فرماید: «از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتی درآمد سخت بترس، زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک می شود تا از شیوه غافلگیری استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردی زود باور و خوش گمان مباش.» (نهج البلاغه، نامه 53)

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ