سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان درنده‏اى است ، اگر واگذارندش بگزد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 آذر 17 , ساعت 1:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: «با متخلفان ارز 4200 برخورد می‌کنیم؛ کار گروهی برای شناسایی افرادی که این ارز را برای واردات دارو و کالای اساسی گرفته اما کالایی وارد نکرده‌اند، فعال شده و در صورت تأیید، با آنها برخورد جدی خواهد شد»

رهبر معطم انقلاب، مرداد ماه 97 در پاسخ حقه بازان و مقصران اصلی فرمودند: «وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، 1مشکلات فعلی به‌وجود می آید ... تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش_پول ملی شدند.»

گویا برای 18 میلیارد دلار ارزپاشی سال 97 هیچ صورتجلسه ای تنظیم نشده! زیرا نه رئیس جمهور، نه معاون اول و نه رئیس بانک مرکزی هیچکدام مسئولیت این خیانت بزرگ به کشور و ملت را نپذیرفته اند!

عجیب‌تر اینکه، سیاست دولت روحانی در ارزپاشی 18 میلیارد دلاری، مطابق دستورالعمل وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر خالی شدن خزانه ایران بوده است!

متاسفانه هنوز قوه قضاییه اقدامی در جهت اجراء دستور رهبری، مبنی بر برخورد با مقصران اصلی خالی کردن خزانه کشور صورت نگرفته، چرا؟!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ