سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 آذر 23 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر چه به انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک می‌شویم، تلاش جریان خودتحقیر نفوذی در قوه مجریه بیشتر می‌شود و لذا حسن روحانی بدنبال جایگزینی علی لاریجانی بجای شمخانی را در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی است! همچنین بحث خروج پرونده برجام از وزارت خارجه به شورایعالی امنیت ملی مجدداً قوت گرفته است، چرا؟!

اگر بعد از پایان ریاست جمهوری حسن روحانی، نظام اسلامی تصمیم به محاکمه متهمین توافقنامه ننگین برجام را داشته باشد، قطعا گناه علی لاریجانی، کمتر از حسن روحانی نیست، زیرا علی لاریجانی، با خیانت به نمایندگان مجلس، کشور و مردم، اجازه بررسی ابعاد پیچیده برجام را در مجلس نداد  و در 18 دقیقه برجام 300 صفحه‌ای را تصویب نمود!

پس رمز و راز اصرار روحانی بر تغییر دبیر شورایعالی امنیت ملی و قرار گرفتن پرونده برجام در دبیرخانه آن شورا، خبر از توطئه‌ی مشکوک لیبرالهای بانشان و بی‌نشان نفوذی بر علیه ملت و نظام اسلامی می‌دهد! چرا که نمایندگان مجلس یازدهم، تحت امر رئیس جمهور نیستند! ولذا روحانی و لاریجانی برای خنثی کردن "طرح راهبردی لغو تحریمها" و دور زدن نمایندگان مجلس، قصد تصویب مذاکره مجدد با آمریکا را در شورایعالی امنیت ملی دارند!

البته مقامات عالی رتبه نظام اسلامی، اجازه تغییر دبیر شورایعالی امنیت ملی و ایجاد حاشیه امن برای متخلفین برجام را نداده‌اند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ