سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
پنج شنبه 99 آذر 27 , ساعت 12:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، در واکنش به اظهارات حسن روحانی، مبنی بر انتقاد از قوه قضائیه و نیروهای مسلح، با غلطک از روی روحانی رد شد و نوشت:

1-"اصلا گیریم حرف شما درست؛ اما از کجای قوه قضائیه انتقاد کنیم، از برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی؟ از بیرون کشاندن پرونده‌های 20-10 ساله؟ 1از زندان زدایی؟ از باز پس‌گیری اموال عمومی و بیت المال؟ از امیدبخشی به جامعه؟ از محاکمه طبری‌ها و نعمت‌زاده‌ها؟ از برخورد با قضات و وکلای فاسد؟ از هفت تپه و دشت مغان؟

2-بیایید از نیروهای مسلح نیز انتقاد کنیم، از کجا شروع کنیم؛ مرزها، امنیت شهرها، در کنار مردم ایستادن؟ در سیل و زلزله در خاکریز نخست بودن؟ از کمک به دولت در بزنگاه‌های سخت؟"

روحانی در جمع حامیان خود هم به بن بست رسیده و شاید این روزنامه به عمق سخن امروز رهبری توجه داشته که فرمودند: «من از مسئولین کشور حمایت می‌کنم به شرطی که به اهداف ملت پایبند باشند.»

حال که حسن روحانی به اهداف ملت پایبند نیست و در بین احزاب و گروههای همسوی خود، طرفداری ندارد، پس نمایندگان مجلس، جلوی خیانت‌های جریان تحریف یا همان خودتحقیر را بگیرند و عدم کفایت رئیس جمهور را به رأی بگذارند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ