سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 دی 29 , ساعت 9:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ریچارد نفیو معمار پروژه تحریمهای آمریکا بر علیه ایران، در کتاب «هنر تحریم» می‌نویسد: «پاشنه آشیل ایران، تحریم بنزین است.»

در دو دهه گذشته، مردم ایران، تحریم بنزین را درک نکردند، زیرا دولت احمدی‌نژاد، چراغ خاموش از توان پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین استفاده کرد و لذا آمریکا موقعی متوجه این توانمندی شد، که نقشه‌اش، نقش برآب شده بود.

وقتی نابکاران اعتدال و اصلاحات، در سال 92 به قوه مجریه نفوذ کردند، اولین هدفشان، اجراء نظریه ریجارد نیفو بر علیه ملت ایران، توسط زنگنه وزیر نفت با لغو کارت سوخت! و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، با توجیه آلوده بودن بنزین پتروشیمی‌ها، کلید خورد.

خانم ابتکار این عنصر نفوذی اصلاحات و آمریکا! در اولین روزهای ریاست خود گفت؛ «بنزین تولید داخل خطرناک است» ولذا تولید بنزین پتروشیمی‌ها متوقف و واردات بنزین توسط شوهر ابتکار آغاز شد!

قرارگاه خاتم الانبیا که متوجه توطئه دشمن بود، احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برای بی اثر کردن تحریم بنزین، سرعت بخشید و لذا نه تنها تحریم بنزین بی اثر شد، بلکه با صادرات بنزین به کشور ونزوئلا، پروژه تحریم بنزین آمریکا بر علیه آن کشور، نقش بر آب شد و شعار "ما می‌توانیم" را در کنار مرزهای آمریکا به اثبات رساندیم.


والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ