سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند متعال بنده ای را دوست بدارد، مویه گری از اندوه را در قلبش قرار می دهد ؛ زیرا خداوند، هرقلب اندوهگین را دوست دارد [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 93 آذر 20 , ساعت 12:2 صبح

بنام خدا و برای خدا

پس از تمدید توافقنامه هسته ای به مدت 7 ماه و 7 روز، به یکباره شعار بُرد – بُرد جناب آقای روحانی، در حالت کما قرار گرفت و لغو تحریمها و باز شدن بخت نوعروس دولت اعتدال، با تدبیر آمریکا و نوکری سعودیها در هاله ی از ابهام قرار گرفت و لذا کاهش چشمگیر بهای جهانی نفت، که با توطئه ی سعودیها علیه کشورمان رقم خورد، فتح بابی شد، که رئیس دولت اعتدال، نوک حمله خود را، از منتقدین داخلی کم نماید و به طرف دشمنان اصلی ایران که همان اسلام آمریکائی است، معطوف نماید.

روحانی

آقای روحانی در جلسه هیئات دولت در تاریخ 19 آذر 93 خطاب به پادشاه هوسران و نوکر صفت عربستان گفت: «کاهش قیمت نفت خام صرفا یک موضوع اقتصادی نیست بلکه ناشی از توطئه و برنامه ریزی سیاسی برخی از کشورها بوده است ... کاهش قیمت نفت توطئه ای علیه مردم منطقه و مسلمانان بوده که نفع آن صرفاً برای برخی دیگر از کشورها می باشد ... مسلماً مردم به این توطئه عکس العمل نشان خواهند داد و کشورهایی که پشت این توطئه هستند باید بدانند که نفرت را در جهان اسلام نسبت به خود افزایش می دهند.»

در ضرب المثلی گفته اند؛ "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد". دشمنان کینه توز، که به دیپلماسی دولت تدبیر و اعتدال، جهت به زانو درآوردن نظام اسلامی امیدوار شده بودند و امتیازهای فراوانی از دیپلماتهای ایرانی در مقابل هیچ دریافت کرده بودند، با شیطنت نفتی خود باعث شدند که دولت تدبیر، به ریلی اصلی نظام اسلامی باز گردد و اقتصاد مقاومتی را در دستور کاری خود قرار دهند. آقای روحانی در جلسه هیئات وزیران تأکید کرد؛ « این امر نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده و این کاهش قیمت نفت فرصتی است تا وابستگی بودجه را از درآمدهای نفتی جدا کنیم ... دولت به اجرای همه بندهای اقتصاد مقاومتی پایبند است و از دستگاههای اجرایی می خواهم که همه بندهای اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داده و عملیاتی کنند.»

اال

اگر دولت اعتدال، تدبیر و توانی را که برای دیپلماسی هسته ای و رفع تحریمها قرار داده بود، آن را در جهت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی، که مد نظر مقام معظم رهبری بود، بکار می گرفت و از بحرانهای ایجاد شده بین روسیه و غرب استفاده بهینه  می نمود، امروز وضعیت اقتصادی کشور از حالت رکود و بیکاری، نجات پیدا می کرد و دولت هم مجبور نبود با آمارهای غیر واقعی، معیشت مردم را نسبت به گذشته بدتر نماید!!!

لذا امیدواریم که رئیس جمهور و اعضاء دولت، شعار بُرد - بُرد را فرموش و از دشمنان طلب هم راهی و مساعدت ننمایند و شرایط سخت اقتصادی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده و به راستی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی و همه توان خود را در جهت خدمت به مردم، که ولی نعمتان انقلاب هستند، قرار دهند و از جریان سازی، حاشیه پردازی و بحران آفرینی افراطیون اطرف دولت، جلوگیری نمایند و آمریکا و اسلام آمریکائی را دشمن اصلی این مرز و بوم بدانند و لحظه ای از کید و مکر دشمنان غافل نباشند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ