سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 93 آذر 21 , ساعت 11:40 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی که خود را متخصص در امور امنیتی، حقوقی، دفاعی و کشورداری می داند در تاره ترین سخنان خود عیله مراکز امنیتی و نظامی کشور گفت: « اگر شما اطلاعات، تفنگ، پول و سرمایه، سایت و روزنامه، خبرگزاری را همه را در یک نهاد جمع کردید، ابوذر و سلمان هم باشد، فاسد می‌شود. کار ما اشکال دارد، ما اشکال را باید رفع کنیم. تجمیع قدرت در یکجا فساد است.»

روحان

متأسفانه پس ناکامی آقای رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و هدایت جریان فتنه سال 88 و متعاقباً رد صلاحیت ایشان برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شاهد افزایش اقدامات هنجارشکنانه جریان حامی آقای رفسنجانی در عرصه های مختلف هستیم، به گونه ای که آقای روحانی هنوز فکر می کند که در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت با حقوق بیش از ده میلیون تومانی در راستای اجرای اوامر آقای رفسنجانی انجام وظیفه می کند! و تکلیف خود می داند، به جای انجام تکالیف اصلی ریاست جمهوری به فرافکنی علیه نیروهای دفاعی و قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی بپردازد، تا موجب خشنودی دشمنان و اپوزیسیون را فراهم نماید.

در زمانی که دشمنان اسلام ناب محمدی در نزدیکی مرزهای کشورمان قدرت نمایی می کنند، اهداف آقای روحانی و جریان افراطی همراه ایشان، از حمله به قدرت نرم و سخت نظام اسلامی سئوال برانگیز و غیر قابل قبول است؟! هر چند آقای روحانی بر اساس خاطرات آقای رفسنجانی در دوران دفاع مقدس و در گرماگرم جنگ، مخالف قدرت سخت و نرم نیروهای وفادار و مؤمن به انقلاب اسلامی بوده است.

بلت

آقای رفسنجانی در یادداشت سه شنبه مورخه 16 اردیبهشت سال 65 می نویسد: « بعد از  جلسه با مجلس، آقای دکتر روحانی(که آن روز دکتر نبود) آمد و راجع به جنگ و مشکل ارتش و سپاه و مهندسی رزمی بحث شد، آقای روحانی مخالف توسعه طلبی! سپاه است

در خصوص مخالفت این جمع با قدرت گرفتن حافظان اصلی انقلاب، وقتی امام در تاریخ 26 شهریور 1364 فرمان تشکیل نیروهای سه گانه سپاه پاسداران را صادر نمودند؛ آقای محسن رضائی در این رابطه می گوید: « وقتی این حکم صادر شد، آقای هاشمی ترسیده بود، او گفت این موضوع اصلاً جائی مطرح نشود؛ این خطرناک است! ایشان(رفسنجانی) دویده بود که جلوی اعلام حکم از رادیو و تلوزیون را بگیرد، اما نتوانستند احمد آقا(فرزند امام) را پیدا کنند و حکم خوانده شد.»

آری پرونده بعضی از افراد مسئول چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ، مملو از مخالفت با قدرت گرفتن نیروهای مؤمن به انقلاب می باشد. لذا آقای روحانی که امروز رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور می باشند و خود را متخصص این امور معرفی می کند!، وقتی می خواهند سخنی پیرامون امنیت ملی مطرح نمایند، باید نسبت به آن سخن تدبیر! عاقلانه ای! داشته و سپس لب به سخن باز کند! امروز اگر رئیس جمهور بخواهد پادشاه عیاش عربستان را بعنوان دشمن کشورمان در خصوص کاهش قیمت نفت معرفی کند، بدون پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی، لرزان! و ترسو! و غیر عقلانی خواهد بود!

لاع

پس آقای روحانی در منصب رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان، نباید سخنانی را برای اهداف سیاسی و تصرف بعضی از قوای دیگر به زبان آورد و خدشه در امنیت نظام اسلامی به وجود آورد! در زمانی که عقبه استراتژیک ایران در سوریه، لبنان و عراق از سوی دشمنان مورد تهاجم همه جانبه قرار گرفته، فرافکنی علیه مرزداران نظامی، فرهنگی و سیاسی – اجتماعی کشور، غیرعاقلانه است! و دولت تدبیر اگر قصد مبارزه با فساد را دارد(که ندارد) راه آن تضعیف امنیت کشور نیست!

سخن در این رابطه بسیار است، که فرصتی دیگر را طلب می کند. انشاءالله

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ