سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یاد دارید که لذتها تمام شدنى است ، و پایان ناگوار آن برجاى ماندنى . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 بهمن 22 , ساعت 5:39 عصر

    السلام علیک یا روح الله

جلوه ی حضرت روح الله الموسوی الخمینی(ره) یک بار دیگر ملت سربلند و سرافراز کشورمان را در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه دفاع از تمامیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کرد و گزینه های مبارزه با استکبار را با فریاد بلند مرگ بر آمریکا به نمایش گذاشتند .

 مردم ثابت کردند که پای نظام اسلامی تا آخرایستاده اند و جواب یاوه سرایی مسئولان بی ادب آمریکا یی را در 22 بهمن به کرات در سراسر کشورمان فریاد زدند و در روز 21 بهمن هم آزمایش موفقیت آمیز موشک باستیک دور برد لیزری کشورمان را مشاهده نمودیم .

اولین پیام گسترده حماسه سیاسی امت اسلامی و آزمایش موشکی به دنیای استکبار این خواهد بود، که ایران اسلامی با معادله تحریم های گسترده و همه جانبه و تهدیدات نظامی و دیگر گزینه های روی میز آمریکا، صحنه را خالی نخواهند کرد و در حمایت از انقلاب خود دچار تردید نمی شوند.

  پیام دوم به مسئولان اجرایی و مذاکره کنندگان تیم هسته ای این است که در پاسخ به یاوه سرایی مسئولین بی شعور آمریکایی، لحظه ای دچار تردید نشوند و در زمان لازم پاسخ مناسب را به دشمنان کینه توز این ملت بدهند و الا در پیشگاه حق تعالی و شهداء و مردم شریف کشورمان شرمنده و پاسخگو خواهند بود .

 مردم در 22 بهمن تکلیف خود را به خوبی انجام دادند و الان منتظر اقدامات دولت در حفظ عزت و کرامت ایران اسلامی در مقابل بیگانگان می باشند و مسئولین اجرایی قدر این ملت سرفراز را بدانند و لحظه ای در خدمت به این کشور و مردم کوتاهی نکنند .

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی همان دستورالعمل رهبر فرزانه انقلاب است که فرمودند : " تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور ، نگاه به ظرفیتهای بی شمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریمها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت."

                            والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ