سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 100 فروردین 15 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در استراتژی آمریکا، برجام یک توافق اولیه برای مذاکره پیرامون توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران بوده ولذا مبنای سیاست دموکراتها و جمهوریخواهان همین است.

از طرف دیگر، استراتژی اعتدالیون و اصلاح طلبان نفوذی در قوه مجریه کشورمان، همسویی با آمریکا و مذاکره پیرامون توان هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای بوده و هست! ولذا پس از خروج ترامپ از برجام، سه کشور اروپایی و حسن روحانی تلاش کردند، تا برجام از نفس نیفتد!

هدف بازگشت این روزهای آمریکا به برجام، لغو تحریمها نیست، بلکه هدف مشترک آمریکا، روحانی و سه کشور اروپایی، آغاز مذاکره مجدد ایران با آمریکا و احیاء برجام، قبل از پایان ریاست جمهوری حسن روحانی به هر قیمتی است!

حال وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، تا بر اساس تأکیدات رهبری، حفظ امنیت مردم و کشور و صیانت از مصوبه راهبردی خود، پرونده هسته‌ای را از دولت روحانی بگیرند و اجازه ندهند آمریکا بدون لغو همه تحریمها، به برجام باز گردد.

نتیجه بازگشت آمریکا به برجام، یعنی آمریکا هر زمان و تحت هر شرایطی می‌تواند، مکانیسم ماشه را بر علیه مردم و کشورمان فعال و همه تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل را برگرداند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ