سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 100 اردیبهشت 1 , ساعت 10:10 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


عباس عراقچی مذاکره کننده ایران در وین گفت: «ایران تنها در خصوص گام نهایی جهت رفع تحریم‌های ظالمانه گفت‌وگو می‌کند و شایعاتی نظیر طرح‌های گامبهگام یا توافق موقت، بی‌پایه و اساس است.»

روند مذاکرات هسته‌ای سالهای 92 تا 94 به ما آموخته که هر گاه توافقی بر ضد منافع ایران به تصویب کشورهای 5+1 می رسید و خبرگزاری های معتبر و حتی صهیونیستی آن را مخابره می کردند، ظریف و عراقچی می گفتند؛ دروغ است، اما خیلی زود، دماغ پینوکیوهای ایرانی دراز می شد!

بعد از توافق برجام، وقتی منتقدین به متن برجام انتقاد می‌کردند، ظریف، عراقچی و صالحی می‌گفتند؛ دروغ است، اما وقتی متن برجام را به آنها نشان می‌دادند، می‌گفتند؛ ما این کلمه را ندیدیم! و باز هم دماغ پینوکیوها ..

در شرایطی که جریان تزویر، تحریف و نفاق با آمریکا، مشغول معامله کثیف انتخاباتی است و ما هم به دروغگویی عناصر تحصیل کرده در انگلیس و آمریکا یقین داریم، تکلیف مان چیست؟

رهبری مدتی قبل تکلیف را معین کرده و فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا جریان تحریم شکست خواهد خورد.»

اگر جریان تحریف، برخلاف مصوبه راهبردی مجلس و دستور اکید رهبری در مذاکرات وین مشغول معاشقه با آمریکا است، یعنی ما به تکلیف‌مان، برای شکست جریان تحریف عمل نکرده‌ایم ولذا وقتی تکلیف بر زمین بماند، فرمانده کل قوا، باید یک تنه به مصاف جریان نفاق، تزویر و تحریف برود.

این عمار

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ