سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 100 اردیبهشت 4 , ساعت 1:55 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری گفت: «عامل تشویق کننده‌ای برای ادامه مذاکرات در خصوص برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد و اسرائیل را در جریان آن و قصدمان قرار داده‌ایم».

حسن روحانی، نقش ابوموسی اشعری و عمروعاص را در برجام بر عهده داشته و دارد! ولذا به عباس عراقچی مسئول تیم مذاکره کننده ایران، فرمان سکوت مرگبار و خیانت بیشتز را داده است!

در مکتب فراماسونری روحانی، اطلاع از نتیجه مذاکرات وین برای اسرائیل آزاد است، اما دانستن نتیجه مذاکرات ذلت بارش برای مردم ایران ممنوع است! چرا؟ برای اینکه حسن روحانی سابقه ارتباط با سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل برضد امام را دارد!

وقتی برای مردم ایران ثابت شده، که اکثر تحصیل کردگان در آمریکا و انگلیس به ایران و ایرانی خیانت کرده‌ و وصل به جریان فرماسونری بوده‌اند، چرا عباس عراقچی تحصیل کرده دانشگاه کنت انگلستان، که خیانتش در برجام ثابت شده، مسئول هیئت مذاکره کننده ایران در وین است؟!

پاسخ؛ رئیس و رئیس رئیسش هم تحصیل کرده آمریکا و انگلیس‌ند و لذا در امضاء و اجراء برجام، خائن و شریک دزد و رفیق قافله‌‌اند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ