سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 93 آذر 24 , ساعت 2:14 عصر

بنام خدا و برای خدا

هر چه از عمر دولت اعتدال، می گذرد، دیوارهای آن روز به روز بلندتر و لکن آسیب پذیرتر شده و بناهای ترسو این دیوار لرزان و لغزان، با تیشه و سیمان و آجر دروغ، تهمت، اهانت و تزویر،  تلاش می نمایند، تا از فروریختن این دیوار نفاق جلوگیری نمایند.

gh

پدر بزرگ بناها، که چند سالی است با تیشه نفاق به بنیانهای انقلاب حمله ور شده به آنها سفارش کرده، که دیوارهای لرزان ساختمان دولت اعتدال را با انواع مصالح خارجی، آن هم از جنس آمریکائی و اروپایی، جهت تصرف سایر ساختمانهای استوار کشور با طرح بازی بُرد – بُرد، خریداری نمایند و از طرف دیگر، کارگران مزدبگیر خود را اجیر نموده، تا در رسانه های خود، با انواع حیله ها، ترفندها، نویدها و مژده برگزاری جشن توافق هسته ای، دیوار ساختمان بدلی اصلاحات را ترمیم نمایند و لذا رئیس دولت اعتدال در روز دانشجو، دیوار دولت را کوتاه خواند و گفت:« امروز دیوار دولت از همه دیوارها کوتاهتر است و هر کس به مناسبتی از گوجه فرنگی گرفته تا انرژی هسته‌ای نقدش را نسبت به دولت روا می‌دارد؛ البته دولت به انتقاد دلسوزانه و شرافتمدانه افتخار می‌کند.»

آنچه تا کنون در کوچه و بازار و صف نانوایی ها از دولت اعتدال به چشم می خورد دیوارهای بی اعتمادی در نزد مردم است!، که روز به روز این دیوارها در حال بلند شدن است، دیوار شیب ملایم افزایش قیمتها و کنترل کاریکاتوری تورم، که رکود بی سابقه در کشور را رقم زده! کمر اقشار مختلف مردم و تولید کننده را، زیر بار گرانی خم نموده و آنگاه رئیس دولت در سخنرانی خود در بین اقشار دانشجو، دم از پایبندی به تعهدهای خود با مردم می زند و گوش و چشم خود را به روی مشکلات واقعی مردم بسته و حقوق شهروندی، آن هم از نوع لیبرالیستی غرب را تبلیغ می نماید.

بفعع

در زمانی که به خاطر کاهش چشمگیر قیمت نفت، رئیس جمهور کشور ونزئلا حقوق خود و مسئولین کشور را به خاطر همراهی با ملت خود، به نصف کاهش می دهند، ولی در کشور ایران نه تنها رئیس جمهور و مسئولسن دولتی گامی در این جهت برنمی دارند، بلکه دولت اعتدال با ترفند جدیدی برای مقاوم کردن دیوار تزویر و نفاق، بودجه نهاد ریاست جمهوری را برای سال 94 به صورت بی سابقه ای، برای تصرف مجلس شورای اسلامی، افزایش داده و در مسیر دیگری، به صورت غیر قانونی، مبلغ 4/1 میلیارد دلار از  صندوق توسعه ارزی برداشت نموده و این بهترین نشانه از ریزش قریب الوقع دیوارهای بلند؛ دروغ، تهمت، اهانت و افراط است.

منتقدین هر طور که دولت را نقد دلسوزانه می کنند، دیوارهای لرزان و لغزان دولت، برنمی تابند و با تیشه افراط منتقدین خود را، بی سواد، مزد بگیر، از جای خاصی تغذیه می شوند، برو به جهنم، تازه به دوران رسیده ها .... معرفی می کند.

می گویند؛ یکی از جمعی پرسید؛ آن چیست که در زمستان اتاق را گرم می کند و در تابستان روی درخت است؟! یکی در پاسخ گفت؛ این بخاری است، اما در تابستان نمی تواند روی درخت قرار بگیرد؛ سئوال کننده در پاسخ گفت؛ بخاری خودم می باشد، دلم می خواهد که تابستان آن را روی درخت بگذارم، به کسی مربوط نیست!

دولت اعتدال اگر نتواند یا نخواهد دیوار صداقت را بین خود و مردم ایجاد نماید، ذوال آن دور از ذهن نخواهد بود و لذا با توجه به ریزش زود هنگام دیوارهای کاریکاتوری دولت اعتدال، لازم است جریانهای مؤمن به اسلام و انقلاب، زمینه حضور زود هنگام خود را جهت خدمت بی منت آغاز نمایند.      

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ