سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]
 
پنج شنبه 100 مرداد 21 , ساعت 3:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مهدی بازرگان نخست وزیر دولت موقت، اصرار داشت که هواپیماهایF14 و برخی موشکهای زمین به هوای خریداری شده از آمریکا را برگرداند، که با مخالفت آیت الله خامنه‌ای و شهید بهشتی طرح خلع سلاح ایران خنثی و در حمله سراسری رژیم بعث عراق به ایران، اهمیت موشکهای زمین به هوا و هواپیماهای F14    مشخص شد.

بعد از پایان جنگ، هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوریش اصرار بر ادغام سپاه در ارتش داشت که رهبری معظم انقلاب با آن مخالفت ورزید، اما هاشمی رفسنجانی هیچگاه خلع سلاح کشور را از روی میز کنار نگذاشت!

هاشمی رفسنجانی خلع سلاح ایران را بر اساس استراتژی آمریکا و رژیم صهیونسیتی تا زمان غرق شدن در استخر فرح دنبال کرد ولذا چندین بار از حمله تکفیری‌ها و داعش به سوریه حمایت و با قدرت منطقه‌ای ایران مخالفت ورزید.

رفسنجانی بعد از اجراء خائنانه برجام توسط حسن روحانی، خلع سلاح موشکی و سلاح‌های استراتژیک ایران را مطرح، اما تیر نفاق او توسط رهبری به سنگ خورد.

حال باید پرسید؛ آیا هاشمی رفسنجانی از اول انقلاب نیروی نفوذی شیطان بزرگ در بطن انقلاب اسلامی بوده است؟

البته بخش زیادی از ارتباط گیری هاشمی رفسنجانی با افسران سازمان سیا و موساد، توسط حسن روحانی انجام شده ولذا نیروهای امنیتی باید به موضوع جاسوسی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی ورود کنند، زیرا نفوذ جواسیس متعدد در بدنه دولت روحانی و انهدام تاسیسات هسته‌ای نطنز، خبر از همکاری و همراهی روحانی با سازمانهای جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل می دهد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ