سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 100 مرداد 30 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با کوتاه تر شدن دست ایادی دولت روحانی از سیستم اجرایی کشور، جنایت و خیانت آنان بیشتر افشاء می شود.

دکتر قانعی رئیس اسبق کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در این باره می گوید: «در یک سال گذشته در شرایط بحرانی، پول مملکت را صرف خرید داروهای بی‌اثری مثل فاویپیراویر کردیم. یک سال فریادمان به جایی نرسید و پولی که باید صرف اولویت‌ها می‌شد هدر دادیم.»

با حضور نفوذی های دشمن در ستاد مقابله با کرونا، ایران یکی از فعال‌ترین کشورهای جهان در همکاری کامل با سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی بوده، بطوریکه پس از تست داروهای بی اثر روی 3500 نفر، دستکم 1250 نفر آنان به کام مرگ رفتند و کسی هم پاسخگوی این کشتار فجیع عمدی یا شبه عمد نیست، چرا؟!

کاش دست اندرکاران سریال گاندو2 بفوریت اقدام به ساخت سریال گاندو3 در افشاء جنایت و خیانت ستاد مبارزه با ویروس کرونا می‌کردند.

اگر سخنان استاندار نجف را یکی از استانداران و یا مراجع تقلید در ایران می گفت، ستاد مبارزه با کرونا و سلبریتی های احمق حکم به اخراج او می دادند!

 استاندار نجف اشرف می گوید: «مردم هرچه به مراسمات مذهبی توجه می کنند ، منحنی ابتلا به ویروس کرونا بشدت پایین می آید. ما شاهد بودیم در زیارت اربعین پارسال 12 میلیون نفر، بدون ماسک، به زیارت آمدند، ولی همه شاهد بودین که پس از آن، کرونا صفر شد.»

استاد پناهیان در اعتراض به کم‌رنگ بودن نقش طب سنتی در درمان کرونا گفت: «چرا اطبا سنتی برای نجات جان بیماران کرونایی قیام نمی‌کنند؟ بچه‌های مردم دارند می‌میرند!

چرا ایران تبدیل شده به آزمایشگاه درمان بسیاری از داروهایی که خیلی از جهانیان نپذیرفتند؟

مجلس به وزیری که متعهد به طب سنتی نیست، رأی ندهد!

چرا به طب سنتی همانند طب مدرن اجازه آزمایش و بررسی علمی داده نمی‌شود»؟

از ساخت گاندو3 غفلت نشود. البته باید مواظب فرار گاندوهای ستاد مقابله با کرونا بخصوص حسن روحانی باشیم

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ