سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 100 دی 21 , ساعت 10:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

غیرت دینی، کلیدواژه‌ی سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در 19 دی امسال بود، که فرمودند: «عزیزان من! کسانی که این سخن را از این بنده حقیر میشنوید، غیرت دینی را حفظ کنید، عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف، غیرت دینی ملت ایران بوده است. غیرت دینی است که تهدیدها را به فرصت تبدیل میکند.»

یکی از بزنگاه‌های هولناک بر علیه دین، انقلاب و کشور، فتنه سال 88 بود، که هدایتگران داخلی آن، برخی از خواص درون قدرت بودند!

در اوج بحران و فتنه 88 وقتی مردم در روز عاشورا، شاهد اهانت و ضرب و شتم عزاداران حسینی و آتش زدن خیمه و پرچم امام حسین علیه السلام بودند، با غیرت دینی خود، از دل 8 ماه فتنه و تهدید ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، فرصت 9 دی را آفریدند و جریان فتنه را به زباله‌دان ریختند.  

در این رابطه باید متذکر شد؛ اگر غیرت دینی فاقد عقلانیت شد، به تحجر و فرقانسیم می‌انجامد و لذا جریان انقلابی بر اساس فریضه امر به معروف و نهی از منکر، باید بتواند در بزنگاه‌های حساس، تهدیدات علیه دین، انقلاب، کشور و مردم را با بهره‌گیری از غیرت دینی انقلابی، به فرصت تبدیل نماید.

جریان انقلابی باید مواظبت نماید، تا جریان نفوذ و فرقانیسم متحجر اصولگرا، با بهانه‌ی جوانگرایی و غیرت دینی، نیروهای کارآمد و انقلابی را از چرخه مدیریت خارج نکنند و دولت دینی را در اجراء بیانیه گام دوم انقلاب، به مسلخ نبرند!

الگویی پیش روی مردم در بهره‌گیری از غیرت دینی انقلابی، یعنی؛

غیرت دینی بموقع حاج قاسم سلیمانی در ایجاد جبهه مقاومت در بزنگاه دفاع از حرم و شکست جبهه استکبار.

غیرت دینی مردم ایران در یوم الله تشییع پیکر شهید سلیمانی.

غیرت دینی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، در درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد آمریکا، چشم نواز، دیدنی، شنیدنی و در تاریخ ماندگار شد.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ