سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دید و بازدید، دوستی را استوار می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 101 فروردین 20 , ساعت 2:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

چند روز قبل یگان موشکی سپاه پاسداران، مقر سری و استراتژیک اسرائیل در اربیل عراق را با موشک‌های دقیق و راهبردی خود منهدم کرد و جمعی از مأموران زبده رژیم صهیونسیتی را به درک واصل کرد، اما اسرائیل هنوز هویت کشته‌ها و مفقودین1 عملیات موفق سپاه را اعلام نمی‌کند!

دو شب گذشته، شهید رعد حازم از مبارزین فلسطینی توانست به قلب تل‌آویو نفوذ و جمعی از ماموران ویژه رژیم اسرائیل را از پای درآورد و ضربه سنگین امنیتی به آن رژیم وارد کند، اما رژیم صهیونسیتی اسامی کشته شدگان و زخمی‌های عملیات را اعلام نکرد!

چندین سال است که ائتلاف عبری، عربی و غربی در تلاشند تا جنگ را به داخل ایران بکشانند، اما موفق نشده و نمی‌شوند. زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت حرم جمهوری اسلامی را با احداث کانالی به طول 2000 و عرض 1500 کیلومتر تضمین و تأمین کرد ولذا هر دشمنی بخواهد وارد حرم جمهوری ایران شود، قبل از آن باید در آن کانال، با 6 لشکر قدرتمند حاج قاسم شهیدمان بجنگد.

آری دو شب پیش، یکی از صدها هزار نیروی شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت رژیم عنکبوتی اسرائیل را به بازی گرفت و ثابت کرد که کانال احداثی حاج قاسم، از دیوارهای بلند امنیتی اسرائیل عبور کرده و به قلب تل‌آویو رسیده است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ