سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

آشوب‌های اخیر، درگیری بین سلبریتی، ضدانقلاب و فریب‌خوردگان داخلی با نظام اسلامی نیست، بلکه یک درگیری تمدنی گسترده بین جبهه امپریالیسم غرب با تمدن اسلامی است ولذا گستره‌ی این درگیری محدود به آشوب‌های کف خیابانها نیست.

تمدن اسلامی در جنگ سخت، جبهه استکبار را هم در دفاع مقدس و هم در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، یمن و حتی فلسطین به زانو درآورده و آهنگ پیروزی را با سردار دلها نواخته است.

در جنگ دیپلماسی هم، تمدن اسلامی، تمدن لیبرالیسم را به چالش کشیده و می‌رود که دشمن را در این عرصه با شکست بزرگ روبرو نماید.

پس گستره‌ی درگیری این روزهای داخلی ایران را، یک جنگ ترکیبی بین‌تمدنی با جبهه استکبار بدانیم ولذا باید خودمان را برای چنین نبردی آماده کنیم.

شاید آن جمله و پیام خاص سردار شهیدمان سلیمانی به حاج مهدی سلحشور در خصوص درگیری و آشوب‌های همین روزها باشد.

آقای سلحشور در برنامه تلویزیونی مورخ 22 فروردین سال 99 گفتند: در سفری به سوریه، همراه حاج قاسم بودم، که نکته‌ای مطرح شد. من گفتم: حاجی، ملت ایران هیچ وقت اهل جنگ نبود و همه از جنگ متنفرند، امّا دعا کنید هیچ وقت خداوند باب شهادت را بر رویمان نبندد...

او نگاهی کرد و گفت: «به شما اطمینان می‌دهم روزهایی را پیش‌رو خواهیم داشت که شهدا به حال آن حسرت می‌خورند و می‌گویند، ای کاش ما نیز در کنار آنها بودیم.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ