سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

بر اساس نظر کارشناسان سیاسی، اجتماعی، امنیتی و نظامی، جمع اغتشاشگران در کشور، کمتر از 500 هزار نفر تخمین زده شده، اما رسانه‌های غربی با پرپاگاندی تبلیغاتی موج بزرگی ایجاد کرده‌، تا این جمعیت اندک را فراگیر و گسترده، آنهم با صدای بلند نشان دهند.

در اینجا رسانه‌های غربی با ترکیب دروغ و درگیر کردن احساسات، جنگ در اذهان مردم ایران را کلید زده‌اند، زیرا اگر بخشی از مردم در کف خیابان با آشوب‌‌گران همراه بودند، نیازی به حمله به بازار و بازاریان تهران نداشتند.

متاسفانه بستر رسانه و فضای مجازی کشورمان رها و در اختیار دشمنان است ولذا به سهولت، کنترل افکار عمومی‌ مردم ایران را با ایجاد جنگ ذهنی، بدست می‌گیرند، در حالی که خارج از ذهن، خبر بسیار کوچک و حتی به چشم هم نمی‌آید

اگر مسئولین دولت آیت‌الله رئیسی فکر اساسی و فوری برای آزاد سازی افکار عمومی مردم ایران از دست دشمنان نکنند، مجبوریم در کف خیابان، جنگ جمهوری اسلامی با خودش را مرتبا تجربه نمائیم.

متاسفانه بیش از 15 ماه از عمر دولت انقلابی گذشته، اما دبیر فضای مجازیش، اخراجی وزارت اطلاعات است، که در فتنه 88 نقش ارسال خبرهای مهم کشور را به نامحرمان داشته است!

مقام معظم رهبری در مورخ 19 آبان 95 فرمودند: "فضای مجازی، حقیقتاً به قتلگاه نوجوانان و جوانان بدل شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است، باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید."

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ