سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] رشک بردن دوست از خالص نبودن دوستى اوست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 101 مهر 22 , ساعت 11:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوقطبی سازی، زمانی در کشور آغاز شد، که یک جریان سیاسی، قصد قبضه کردن قدرت را داشت، ولذا با شگرد شیطانی اصلاح طلبی، در قدرت نفوذ کرد.

این جریان فرصت طلب، لقب اصلاح طلب برخود نهاد، در حالی که به اصلاحات واقعی اعتقاد نداشت!

این شجره خبیثه علی‌رغم انتخاب لقب اصلاح طلبی، ولی اصلاحات واقعی را خطری برای دنیای زر و زور و تزویر خود می‌دانست و لذا در عمل، نه تنها سد راه اصلاحات واقعی می‌شد، بلکه با دوقطبی سازی، مردم را رو در روی هم قرار می‌داد و زمینه بزرگترین فتنه‌ها، بحران‌ها و حتی قتل و عام در کشور را فراهم می‌کرد!!!

مثلاً حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92 با طرح دوقطبی معیشت و سانتریفیوژ گفت: «خوب است که سانتریفیوژها بچرخند، اما مهم است که چرخ کشور هم بچرخد، و چرخ صنعت هم بچرخد.»

طرح شعار مزورانه «چرخیدن زندگی مردم و سانتریفیوژها» خیلی زود جو انتخابات را به نفع او تغییر داد، اما طی 8 سال ریاست جمهوریش، اصلاح امور کشور و زندگی مردم را به کلاف سردرگم مذاکرات هسته‌ای و برجام گره زد! و همچنان، برجام گره کور کشور است!

شگرد سران اصلاح‌طلبان در اغتشاشات اخیر، مبنی بر عدم حضور میدانی است، اما یقیناً سهم آنان، کمتر از آشوب‌طلبان در میدان نیست، زیرا مکارانه، با صدور بیانیه‌ و اظهار نظرهای جهت‌دار، نقش قابل توجهی در آتش افروزی و هدایت آشوب‌ آفرینی داشته و دارند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ