سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت حاکمان پاسبانان خداست در زمین او . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 101 مهر 25 , ساعت 9:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «امروز تلاش آمریکایی‌ها این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود، زیرا با دانش آموزان نمی‌توان هیچ برخوردی کرد و دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ما است.»

اینکه دشمنان در اغتشاشات بعد از فوت مهسا امینی با استراتژی قبلی و بسیار دقیق و پیچیده، به جنگ جمهوری اسلامی آمده، حرف درستی است، اما نباید به دشمنی که آهنگ افول و سقوطش، توسط فرمانده کل قوا اعلام سراسری شده، مجال حمله به سنگرهای نظام اسلامی‌مان بدهیم.

ما نباید در کف خیابان به لاک دفاعی فرو رویم، تا حملات پی‌درپی ایذایی دشمن از درون کوچه‌ها و خیابان‌ها ادامه یابد، چرا که ما چندی قبل، با رمز سلام فرمانده به عمق استراتژیک دشمن حمله کردیم و سربازان‌مان در این جنگ نرم، همین دانش آموزانی بودند که با آتش پرحجم اشک چشمانشان، دشمنان را به وحشت انداختند.

پس؛

اولاً معلمینی که بر اساس راهبرد دشمن، به تحریک دانش آموزان پرداخته و در اجرای سند نگین 2030 در دولت سابق، به اسارت دشمن درآمده‌اند را شناسایی و اقدامات قانونی نسبت به آنان اعمال گردد.

ثانیا بسیجیان و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، سریعا در یک عملیات آفندی دقیق، با تجمع هزاران نفره و اجرای سرود سلام فرمانده، دشمن را ناامید و از سنگرهای علمی خود بتارانند. و قطعاً با این عملیات هجومی، استراتژی دشمنان داخلی و خارجی فرومی‌پاشد و اقدام به عقب نشینی و فرار خواهند کرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ