سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
 
یکشنبه 101 بهمن 23 , ساعت 1:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند متعال در آیات 103 و 104 سوره کهف می‌فرماید:

بگو ورشکسته‌ترین گروه را به شما معرفی گردانم؟! (103)

همان‌هایی که تمام کوشش‏شان در زندگى دنیا به هدر رفته، وباز هم خیال می‌کنند، خیلی هنر کرده‌اند (104)

مدتی است که برخی جریانات انقلابی و اصولگرا با شاخص‌های من‌درآوردی خود، نه بر اساس شاخص‌ها و مبانی رهبری، مدام به سیاه‌نمایی و تخریب دولت و مدیران زیر مجموعه دولت مشغولند و متاسفانه فکر می‌کنند در حال نقد عالمانه و جهاد تبیین هستند!

شاخص در نقد عالمانه و مطالبه‌گر، دیدن نقاط قوت در کنار نقاط ضعف دولت است....

و لذا اگر هنرمان تنها پرداختن به نقاط ضعف باشد، فردا روزی که انتخابات مجلس و ریاست جمهوری است، چگونه انتظار داریم که مردم به جریان انقلابی اعتماد و مجدداً به گزینه‌های انقلابی رأی دهند؟

گاها عمل نقد جریان اصولگرا، به کودکی ماند، که فقط سنگ می‌اندازد ولذا اگر مبانی ما در نقد با مبانی رهبری یکی نباشد، قطعاً در دایره آیات فوق قرار می‌گیریم و به فرموده رهبری، با دشمنان، مخرج مشترک داریم!

پس؛ نقد عالمانه، دیدن نقاط قوت در کنار ضعف دولت است ولذا به بیراهه نرویم و به بیراهه نکشانیم و با برجسته‌کردن نقاط ضعف دولت انقلابی، پازل دشمن را، کامل نکنیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ