سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دو مسلمان یکدیگر را ببینند و یکی از آنان به دیگری سلام کند و با او دست دهد، محبوب ترین آنان نزد خداوند، خوش روترین آنان نسبت به دیگری است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 93 دی 2 , ساعت 3:13 عصر

بنام خدا و برای خدا

جهت آسیب شناسی انقلاب اسلامی و فاصله ما با آمانهای بلند آن، نیاز است، که نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم و وضعیت فعلی و آینده سیاسی - اجتماعی را آسیب شناسی کنیم و مرتباً با شاخص و قطب نمایی که اهداف و آمانهای بلند انقلاب اسلامی را هدایت می کند، خود را هماهنگ نمائیم، تا راه را گم نکنیم و از مقصد دور نشویم.

باید به این آسیب جدی که آرمانهای انقلاب را تهدید می نماید و گاهاً، مرزهای آرمانی انقلاب را درنوردیده و آنها را دستخوش تغییر نموده، پاسخ داد، که چرا شاخص  و هدایتگر جامعه آسیبها را مرتب به مسئولین و مردم تذکر می دهند و راه روشن اهداف انقلاب را تبیین می نماید، اما تغییری در جامعه به وجود نمی آید؟

للالفغ

اگر مسئولین کشور انقلابی نباشند و حتی در چهره آنها رنگ و بوی انقلابی دیده نشود و فضای جامعه انقلابی نباشد، انتظار شکل گیری آرمانهای انقلاب، سرابی بیش نیست و نتیجه آن خواهد بود، که ما بدون انقلاب در جهان امروزی هیچ نیستیم و هیچ چیزی دیگری نخواهیم داشت! مسئولین باید بدانند که انقلاب برای بدست آوردن میز و صندلی و اشرافیگری به وجود نیامده و شهداء جان برای تصرف صندلیها تقدیم نکرده اند. لذا مسئولین و نیروهای مؤمن به انقلاب در این موقعیت خطیر و سرنوشت ساز که از سوی رهبری بصیر انقلاب "پیچ بزرگ تاریخ" گفته شده، دو مسئولیت مهم و روشن به عهده دارند؛ اولاً ضرورت دارد که به بازخوانی انقلاب که از سوی مسئولین لیبرال و غیر انقلابی، مغفول مانده، بپردازیم و اهداف استراتژیک و آرمانهای آن را برای مردم خود و جهان تبیین نمائیم، تانیاً در باید در بین نیروهای پایبند به انقلاب، انسجام، وحدت و آمادگی برای صیانت و دفاع از آرمانهای انقلاب را بوجود آورد، زیرا دفاع از انقلاب مساوی است با دفاع از خودمان.

ااتت

در مسیر دفاع از انقلاب، لازم است که به فرموده امیرالمؤمنین علی(ع) حق را بشناس و هر اقدامی را به آن محک بزن. اگر در قالب حق جای گرفت باید به آن اقدام کرد و اگر با حق سازگاری ندارد لازم است از آن پرهیز کرد. بعضی افراد که سابقه ای هم در انقلابی گری داشته اند بدلائلی و به مرور زمان، شور انقلابی خود را از دست داده و تصورشان این است، که آمریکایی که سابقه طولانی در دشمنی با این ملت و کشور را  دارد، امروز عابد و زاهد گشته و این گربه ملوس با طرح بازی بُرد – بُرد حقوق حقه ایران اسلامی را می دهد! و متأسفانه این گربه ملوس، دوستدارانی در درون دولت اعتدال و تدبیردارد، که حاضرند، در کنار آن یک زندگی مسالمت آمیز و اشرافی را با کنار گذاشتن آرمانهای امام و انقلاب تجربه کنند و در بازی بدقواره بُرد - بُرد خود، حتی عزت و عظمت کشور را به حراج می گذارند!!!!!

ممکن است بعضی عزیزان کاربر، که با حضور خود، به حقیر منت می گذارند، این سئوال را بپرسند؛ که ما در کشورمان نهاد انقلابی زیاد داریم و به ترویج آرمانهای انقلاب و امام می پردازند، پس خطری آمانها را تهدید نمکی کند، باید بگویم که بله، درست است که نهاد انقلابی زیاد داریم و هر کدام هم به فراخور مسئولیتی در این رابطه دارند، اما باید گفت؛ که اگر مردم و فضای جامعه، با آرمانهای انقلاب فاصله داشته باشند، هیچ آرمان انقلابی پایدار نخواهد ماند، نمونه بارز آن را، این روزها در خصوص دفن شهاء گمنام دفاع مقدس در میدان امیر چخماق شهرستان یزد می توان مشاهده کرد، که توسط برخی از تشنگان قدرت طلب دولت اعتدال استان، چه ظلم عظیمی به شهداء عزیز، "که چشم و چراغ این ملتند"،روا داشته می شود! آیا این مسئولین، در طراز مدیران نظام اسلامی است؟! و آیا جای این گونه مسئولین، در نظام اسلامی است، یا در کشورهای لائیکی همچون ترکیه؟! آیا این مسئولین برای مردم دارالعباده یزد قابل تحمل می باشند؟! آیا رئیس جمهور مسئولینی که در برابر استخوانهای شهداء ایستاده اند عزل می کند؟! و اگر عزل نشوند در نیت آقای روحانی جهت دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، فریب و اهداف غیر الهی نهفته است! 

رلا

پس آرمانهای انقلاب باید گسترش یابد و ار این مسیر به سرباز تمام وقت و پا به رکاب نیاز می باشد و بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی زمینه سازی طهور حضرت بقیه الله العظم(عج) است، که امام راحلمان فرمودند:« انقلاب اسلامی با تاییدهای خداوند متعال در سطح جهان در حال گسترش است و ان شا الله با بسط آن قدرت های شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان بر پا و زمینه برای حکومت جهانی مهدی آخر الزمان مهیا خواهد شد.» ( صحیفه نور ج 15 ص 349)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ