سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 93 دی 5 , ساعت 8:42 عصر

بنام خدا و برای خدا

«سرچشمه شاید گرفتن به بیل / چو پر شد نشاید گرفتن به پیل

ات

البته اینجانب قصد ندارم که دولت موجود را مثل دولت بنی‌صدر معرفی کنم و یا سرنوشتی شبیه آن دولت را برای این دولت بخواهم، بلکه مقصود این است که باید مانع گرفتار شدن کشور به سرنوشت آن روزگار شد.

اینجانب برای پرهیز از آلوده‌شدن فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات به تشنجات بیشتر، از عکس‌العمل فوری که مورد انتظار ملت است، خودداری کردم.»

اگر شعر و جملات فوق را برای برگزاری یک مسابقه، در اختیار افراد متعددی قرار دهیم و از آنها بخواهیم، جواب صحیح و درست ترین گزینه را انتخاب نمایند، در حالی که نویسنده شعر و دو جمله فوق را نشناسند، کدام گزینه را انتخاب خواهند کرد؟

o       نویسنده قصد خیر خواهی دارد؟!

o      در صورتی که مقصود و اهداف نویسنده برآورده نشود، فتنه بزرگی را برای دریافت کننده پیام به وجود خواهد آورد

o      نویسنده قصد هوشیار نمودن دریافت کننده پیام را دارد تا از این طریق مانع ایجاد فتنه شود؟!

o      نویسنده حال خوبی نداشته و برای ارسال پیام تحت فشار قرار گرفته است؟!

به قطع و یقین اکثر کاربران عزیز گزینه دوم را صحیح می دانند شعر و جملات فوق سئوال مسابقه قسمتی از نامه آقای رفسنجانی در تاریخ 19خرداد 88 دو روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، که به رهبر معظم انقلاب نوشته اند، می باشد و به جرأت می توان گفت که عنان فتنه سال 88 به مدت 8 ماه در اختیار آقای رفسنجانی و خاندان ایشان بوده است.

غغفف

آقای هاشمی رفسنجانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 علی رغم داشتن حمایت همه گروهای چپ و راست و لیبرال و ملی مذهبی و اشرافیت و اپوزوسیون خارج و داخل کشور و ماهوراهای کشورهای غربی، نتوانست پیروز میدان شود و در برابر رقیب خود دکتر احمدی نژاد مغلوب و شکست را پذیرا شد و از فردای آن روز کینه دولت را، که مورد تأیید رهبری نظام اسلامی و مردم مستضعف جامعه بود به دل گرفت و به قول آقای نوبخت، مجسمه اخلاق! هیچگاه دلشان با دولت احمدی نژاد صاف نشد و از هیچ کوششی برای از پا درآوردن آن دریغ نکردند و حتی آقای هاشمی رفسنجانی به پادشاه شرابخوار عربستان قول داده بودند، که شش ماهه زمینه سقوط دولت احمدی نژاد را فراهم خواهد کرد!

 به این جمله آقای رفسنجانی در 22 مرداد 87 ملاحظه کنید که گفت:« مقام معظم رهبری در ابتدای فعالیت دولت نهم از ما خواستند مدتی با این دولت مدارا کنیم. می‌توانیم بگوییم این مدت تمام شده است.» آیا این سخن هاشمی اعلان جنگ با دولت احمدی نژاد نیست؟! و آیا طرح "دولت وحدت ملی" که استراتژی آن از آقای رفسنجانی بود و از سوی جناح راست آن زمان، یعنی آقای ناطق نوری علنی شد، برای خاتمه دادن به دولت نهم نبود؟! برای ایجاد فتنه سال 88 مدتهای زیادی صرف برنامه نویسی و برنامه ریزی شده بود و فتنه یک شبه شکل نگرفته بود.

تلب

افسار شتر فتنه سال 88 در دستان آقای رفسنجانی بود، که این شتر سرکش، که برای براندازی نظام اسلامی مهیا شده بود، توسط مردم بصیر کشومان، در نهم دی سال 88 مهار و از پای درآمد و سرنشینان آن در پیشگاه امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و در میان مردم رسوا و شرمنده گشتند! و مردم چه زیبا جلوی این پیل سرکش آقای رفسنجانی را در نهم دی گرفتن و به قول رهبر عزیزمان نهم دی انقلاب را بیمه کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ