سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 دی 7 , ساعت 10:15 عصر

بنام خدا و برای خدا

یکی دیگر از زوایای فتنه های بعد از انقلاب و فتنه پیچیده سال 88 را باید در افکار و رفتار سازمان نیمه مخفی مجاهدین انقلاب اسلامی جستجو کرد، سازمانی که در قرارداد الجزایر در خصوص آزادی گروگانهای جاسوس آمریکایی پای قراردادی را امضاء نمود، که همانند توافق نامه هسته ای ژنو ذلت بار است!

777766

آقای بهزاد نبوی بعنوان نماینده ایران، شرطی را پذیرفته است، که بر اساس آن باید ایران همیشه مبلغ چند صد میلیون دلار، نزد بانک الجزاریری کارسازی نماید تا هر گاه کشورمان در محاکم بین المللی و آمریکایی، محکوم شد، مبلغ محکومیت از حساب ایران نزد بانک الجزایری به طرف آمریکای پرداخت شود! و در مقابل آمریکا چنین تعهدی را نپذیرفت!

در جریان دفاع مقدس سازمان مجاهدین انقلاب که دولت را در تصرف خود گرفته بودند، هیچگاه اجازه نداد، که جنگ الویت اول کشور باشد و در این راستا مجروحین بسیاری، بخاطر کمبود حتی آمبولانس در جبهه به شهادت رسیدند و نقش ویژه این سازمان نیمه مخفی در نوشاندن جام زهر به امام و پذیرش قطعنامه 598 را نباید از یاد برد!

االت

سازمان مجاهدین انقلاب برای اهداف پنهان خود حتی بعد از انفجار نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اقدام به شهید سازی نمود و مشتی خاک را بعنوان جنازه عامل انفجار(کشمیری از سازمان منافقین) در تابوتی قرار دادند و در بهشت زهرا بعنوان شهید کشمیری دفن نمودند! در حالی که سازمان مجاهدین انقلاب، از نظر دادستان وقت تهران، مظنونان اصلی شهادت شهیدان رجایی و باهنر بودند.

نقش سازمان مجاهدین انقلاب در ایجاد تفرقه در بین جامعه روحانیت مبارز تهران، که موجب انشعاب و به وجود آمدن جریان مجمع روحانیون مبارز گردید، قابل تأثیر بود.

سازمان مجاهدین انقلاب با برنامه ریزی دقیق توانست، نمایندگان افراطی مجلس ششم را در مقابل نظام قرار دهد و اولین اعتصاب یا تحصن نمایندگان مجلس ششم با هدایت این سازمان، علیه نظام اسلامی شکل گرفت.

ف56667

نقش سازمان مجاهدین انقلاب در فتنه 18 تیر 78 که با فرماندهی آقای تاجزاده معاون سیاسی وزیر وقت کشور و از اعضاء ارشد آن سازمان در هدایت آشوبهای بعدی، چشمگیر بود!

سازمان مجاهدین انقلاب در فتنه سال 88 نقش محوری داشتند، که اکثر اعضاء ارشد سازمان، که به خارج از کشور متواری نشده بودند، دستگیر و زندانی شدند

به نظر می رسد سازمان مجاهدین انقلاب، پشت پرده بعضی از اقدامات افراطی دولت یازدهم قرار دارد و هچنان به فتنه گری خود -علی رغم زندانی شدن-، مبادرت می ورزد و لذا رئیس دولت اعتدال که اعضاء ارشد این سازمان افراطی را می شناسد، اگر به فکر منافع نظام اسلامی و مردم می باشد، باید این جریان موذی، برانداز، فتنه گر و منافق را اطراف خود دور نماید و اجازه ندهد، این مارهای خوش خط و خال، اهداف بلند امام خمینی را استحاله، و تفکر جدایی دین از سیاست را عملیاتی نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ