سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 دی 9 , ساعت 11:26 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:« لایحه بودجه سال 94 بر اساس اقتصاد مقاومتی باید نوشته می‌شد و تولید داخلی سرلوحه قرار می‌گرفت، اما متأسفانه شاهد هستیم که معاون اول رئیس‌ جمهور اعتبار دفتر خود را از 2 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان در بودجه 94 افزایش داده و ردیف جدیدی را نیز با عنوان خدمات قراردادی با 47 میلیارد و 800 میلیون تومان ایجاد کرده است.»

اتع

پس از افزایش نجومی بودجه دفتر نشر و آثار امام خمینی(ره) به 53 میلیارد تومان، این بار دولت اعتدال بودجه معاون اول خود را از 2 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان افزایش داد! و احتمالا این افزایش نجومی، بر اساس تفکر لیبرالی دولت، شیب ملایم! نام دارد! و کسی هم نباید به این افزایش 5 برابری اعتراض نماید! و حتماً محل مصرف آن، مثل برداشت 4/1 میلیارد دلاری محرمانه است، می گویند؛ "دروغگو کم حافظه است!"، سخنگوی لب غنچه ای دولت می گوید، هیچ برداشت غیر قانونی از صندوق توسعه نداشته ایم ولی معاون اول رئیس جمهور می گوید، برداشت 4/1 میلیارد دلاری محرمانه است و کسانی که آن را پیگیری نمایند تحت تعقیب قرار می گیرند! ملت مانده است حیران! که نوبخت راست می گوید یا جهانگیری!!!!! و دولت راستگویان، وقتی قرار است دروغ هم بگوید، مراتب آن را رعایت می کند!

علی رغم عصبانیت رئیس جمهور از عملکرد پادشاه عربستان در زمینه کاهش بهای نفت و دستور اکید ایشان به وزراء خود، مبنی بر عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی، اما ریخت پاش و حراج پول بیت المال در ردیفهای مختلف بودجه سال 94 با روح اقتصاد مقاومتی فاصله چشمگیری دارد و برای عامه مردم، اقدام دولت در خصوص تخصیص برخی از ردیف بودجه شبهه انگیز است.

للاا

در زمانی که پروژهای عمرانی کشور، از شروع بکار دولت اعتدال، به خاطر کمبود بودجه تعطیل شده اند، افزایش چشمگیر بودجه معاون اول رئیس جمهور تداعی کننده، داشتن برنامه های خارج از روال قانونی است! و به نظر می رسد که دولت اعتدال بر اساس نظر مغز متفکر خود، آقای هاشمی رفسنجانی، هزینه بیت المال برای انتخابات، بلااشکال است!

در این رابطه تکلیف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب بودجه سال 94 دوچندان است زیرا دولت اعتدال و عقلانیت! خیز بلندی برای تصاحب مجلس شورای اسلامی برداشته است و در این مسیر از تفکر آقای ماکیاول پیروی می کند( هدف وسیله را توجیه می کند) و لذا نمایندگان مجلس، در زمان تصویب بودجه سال 94 و هم در خصوص نظارت بر هزینه کرد آن توسط دولت، باید مراقبت بیشتری از خود نشان دهند.

پینوکیو کجایی؟؟ یادت بخیر!! اینجا هر روز دماغا کوچیکتر می شن و دروغا بزرگتر!!

والسلام           



لیست کل یادداشت های این وبلاگ