سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون کارها همانند شود یکى را بر دیگرى قیاس کردن توانست و پایان آن را از آغاز دانست . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 93 دی 11 , ساعت 10:36 عصر

بنام خدا و بری خدا

بعد از انتشار فیلم آقای آخوندی وزیر راه و شهر سازی دولت یازدهم و نماینده میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 که به عدم تقلب در انتخابات اعتراف نمود، آقای رفسنجانی از عملکرد عمارگونه و بصیرت افزای صدا و سیما به خشم آمد و گفت: «چقدر از صدا و سیما علائم تفرقه پخش می‌شود و چیزهایی را به خورد مردم می‌دهند که نبوده و واقعیت نداشته است.»

عتلبلف

آقای محمد علی ابطحی رئیس دفتر وقت ریاست جمهوری آقای خاتمی، که در فتنه سال 88 بازدداشت شده بود، در اعترافات خود در دادگاه انقلاب درباره ارتباط تشکیلاتی موسوی و خاتمی با هاشمی می گوید: «پس از انتخابات در جلسه مشترکی هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی با هم قسم شدند که پشت یکدیگر را خالی نکنند و بنده نمی‌دانم که این تنها نگذاشتن و یاری کردن یکدیگر پس از 11 میلیون فاصله برای چه بود ... شاید خاتمی دلیل خود را داشت، موسوی شاید کشور را نمی‌شناخت ولی خاتمی با همه ارادتی که به وی دارم اتفاقا برعکس همه مسائل را می‌دانست، توانایی و اقتدار مقام معظم رهبری را می‌شناخت اما به خاطر اتفاقات موسوی را همراهی کرد که این همراهی خائنانه بود.»

تلغفق

اگر اعترافات آقای محمد علی ابطحی را صحیح بدانیم که واقعیت دارد و تاکنون هم از سوی آقای هاشمی رفسنجانی تکذیب نشده و اعمال و رفتار و گفتار آقای رفسنجانی هم اعترافات آقای ابطحی را تأیید می کند، پس عصبانیت آقای رفسنجانی برای چیست؟!

این روزها که جریان نفاق با طراحی یک پازل، بدنبال رفع حصر سران فتنه می باشد و همت خود را بکار بسته، تا با رفع حصر آنان، فتنه ی بزرگ جدیدی را در کشور رقم بزند، آقای رفسنجانی از پخش فیلم اعتراف آقای آخوندی، به خشم آمده و صدا و سیما را متهم به دروغگویی می نماید، و این در حالی است، اگر کسی بخواهد آن فیلم را غیر واقعی بپندارد، خود گوینده آن است، نه آقای رفسنجانی که خود از آمرین فتنه سال 88 محسوب می شود!

ففف

آقای هاشمی رفسنجانی، اگر خود را دخیل در فتنه سال 88 نمی داند، پس چرا هیچگاه در موضع گیریهای بعد از فتنه، فاصله خود با فتنه گران را مشخص ننموده است؟! و همیشه در پازل طراحی شده قبل از وقوع قتنه عمل می کند؟! و شاید یکی از علتهایی که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 92 مورد تأیید قرار نگرفت، همراهی و همنوایی ایشان با جریان فتنه بود. و چه زیبا شورای نگهبان به رسالت قانونی و شرعی خود برای حفاظت از انقلاب عمل کرد. آیا قوه قضائیه در محاکمه فرزندان هاشمی موفق می شود به حق عمل نماید؟

اخیرآ رئیس دلاور قوه قضائیه در برابر حرکت سازماندهی شده جریان نفاق، از خود واکنش نشان داد و در جلسه مسئولان عالی قضایی در یک گفتار و حرکت انقلابی، آب پاک را روی دست جریان نفاق ریخت و فرمودند: «پرونده‌های فتنه‌گران مملو از موارد اتهامی است ... قصد ایجاد فتنه دیگری دارند ... برای محاکمه سران فتنه هیچ خوفی از احدی نداریم»

اگر قوه قضائیه در وقت لازم، به جرائم و خیانتهای گسترده فتنه گران و حامیان آنان می پرداخت، امروز، جریان نفاق به خود اجازه نمی داد، که نظام اسلامی را برای آزادی سران در حصر و آزاد فتنه، تحت فشار راخلی و بین المللی قرار دهند.

آیت الله بهجت، چقدر زیبا توصیف حال افرادی مثل آقای رفسنجانی را داشته است، معظم له می فرماید  :«ما باید باب توجیه خطا و اشتباه را بروی خود ببندیم  و برای هر خطا زبان به استغفار بگشاییم و اگرقابل جبران باشد، جبران کنیم.»

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ