سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 دی 12 , ساعت 9:5 صبح

بنام خدا و برای خدا

دیروز 10دی 93 آقای اسحاق جهانگیری در اجلاس نماز گلایه شدید لحنی از عدم حمایت از دولت داشتند و گفت:‌ «این اصلاً خوب نیست که رئیس جمهور می‌گوید همه انتقاد می‌کنند، ولی زبان برای دفاع از دستاوردها نمی چرخد باید قاطعانه از عملکرد های دولت دفاع و از امیدواری مردم پاسداری کرد.»

ااغعهع

البته معاون اول رئیس جمهور حرف درستی زده است و مردم و رسانه ها وظیفه دارند از خدمات دولت، بدون نگاه به تفکر فکری دولت از خدمات مخلصانه خادمان خود دفاع نمایند، اما دولت اعتدال، خود زمینه عدم دفاع از خود را مهیا نموده است!. وقتی مردم مشاهده می کنند که تمام پروژهای عمرانی دولت سابق نیمه تمام رها شده و دولت به صراحت اعلام نموده که امکان تکمیل آنها را ندارد و به بخش خصوصی می خوامد واگذار کند، پس مردم باید از کدام خدمات دولت دفاع نمایند؟!

رئیس جمهور محترم در تبلیغات انتخاباتی خود در اردیبهشت سال 92 گفتند: «این که با فرافکنی مشکلات را به دیگران نسبت دهیم و به دیگران لجن پراکنی کنیم که کاری ندارد. ادبیات رئیس جمهور باید همراه با اخلاق و ادب باشد.»!

باید از آقای جهانگیری سئوال شود! آیا رئیس جمهور، به این حرف خود پایبند بوده است و نسبت به عملکرد دولت قبل و منتقدین خود لجن پراکنی نکرده و نمی کند؟! مگر خود اسحاق خان چند روز پیش نگفت که به ما می گویند از گذشته نگوئید، حال چرا انتظار نابجا از مردم دارید؟! دولت سابق 837 کیلومتر خط راه آهن را آماده ریل گذاری، تحویل دولت اعتدال نمود، اما آقای روحانی که اخیرا با دو رئیس جمهور همسایه شمالی کشور، آن پروژه مهم را افتتاح کرد! حاضر نشد، از پرژه ای که 90 درصد آن در دولت سابق انجام شده و فقط ریلهای آن در دولت اعتدال نصب گردیده و حتی 100 متر زیر سازی آن در خاک همسایه هم توسط دولت قبل آماده گردیده بود، یک کلام بر زبان بیاورد! آیا حفظ قدرت آنقدر ارزش دارد که از حقگویی بترسیم؟!

اتلافلب

آقای جهانگیری و جماعت دولت اعتدال بدانید؛ همیشه نمی توانید از حقگویی فرار کنید، هر چند، این مرام تفکر لیبرالی دولت راستگویان و خصوصیات بارز جریان نفاق است،! و امروز محصولی از نفاق را درو می کنید، که خود بذر آن را کاشته اید!!!

مردم ناباورانه شاهدند، که دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود، تمام مشکلات را متوجه دولت قبل دانسته و مرتباً علیه خدمات مخلصانه دولت قبل که صبورانه سکوت انقلابی نموده، به لجن پراکنی می پردازد و به توصیه مقام معظم رهبری هم بی توجهی می نماید و ظاهرا رئیس دولت تدبیر، خود تدبیر و حمله گازانبری و لجن پراکنی را به عهده دارد! و حتماً آقای جهانگیری گوینده این سخن را می شناسد! آنجا آقای روحانی گفتند:«خوب، به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید»! آیا اینگونه حرف زدن، آن هم در موقعیت یک رئیس جمهور با لباس روحانیت، که دیگران را به اخلاق سفارش می کند، پذیرفتنی است؟! و قابلیت شنیدن دارد؟! و نباید آن را لجن پراکنی بدانیم؟!

آقای جهانگیری و کوچکترها و بزرگترهای دولت اعتدال بدانند؛ تا زمانی که رعایت اخلاق در رفتار و گفتار شما نباشد و مردم مشاهده کنند که پروژهای موفق دولت قبل، با اسم دولت اعتدال کلید می خورد و حقگویی نمی کند و بیشتر به لجن پراکنی می پردازد،! هیچ رسانه منصف و هیچکس از مردم از خدمات نداشته دوات اعتدال حمایت نخواهند کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ