سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 دی 14 , ساعت 11:48 عصر

بنام خدا و برای خدا

«تجربه سیاسی ما می‌گوید، کشور با انزوا نمی‌تواند رشد مستمر داشته باشد این بدین معنی نیست که ما دست از اصول و آرمان‌ها برداریم مگر کسی در میز مذاکره بر اصول و آرمان‌ها صحبت می‌کند، یک عده در توهمات زندگی می‌کنند، دنیای امروز بحث منافع است »

بللاابل

جملات فوق از لبان با تدبیر! آقای روحانی، که متخصص در امور سیاسی - امنیتی و حقوقی است، که به صورت شفاف و علنی در تاریخ 14 دی ماه 93 بیان گردیده و این سخنان گهربار! دقیقاً در تائید حرفهای رئیس جمهور آمریکا، در خصوص منزوی شدن ایران است و حتی آقای روحانی پا را از این فراتر گذاشته و عدم نیاز کشور به داشتن سانتریفیوژ را به صورت رسمی به اطلاع کاخ سفید رسانده و گفته است: «آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست، اگر از آن طرف ما شفافیت بیشتری نشان دهیم و فلان غنی سازی که به آن نیاز نداریم متوقف کنیم یعنی آرمان ما رفت؟»

حال کاربران عزیز به سخنان آقای اوباما که چند روز قبل در یک مصاحبه رادیویی پخش شد توجه نمائید، آنجا که رئیس جمهور آمریکا گفت: «وقتی به ریاست‌جمهوری آمریکا رسیدم، جهان دچار اختلاف بود و ایران روی صندلی راننده بود. هم‌اکنون جهان به واسطه اقداماتی که ما انجام دادیم متحد و ایران کشوری  است که منزوی شده است.»

بالاخره پس از گذشت 18 ماه از ریاست جمهوری آقای روحانی برای همگان ثابت شد، که ایشان هیچ اعتقادی به چرخیدن سانتریفیوژ، از سالهای اولیه دهه 80 نداشته و به همین خاطر موفق شد، در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی دولت اصلاحات در سال 82 در مذاکرات با سه کشور اروپایی کلیه مراکز هسته ای کشور را پلمپ و تعطیل نماید و تا آنجا پیش رفت که از سه کشور غربی، تقاضای چرخیدن سه دستگاه سانتریفیوژ نمود و آنان، گستاخانه مخالفت کردند و در نهایت توافقات آقای روحانی با کشورهای اروپایی، در دولت انقلابی احمدی نژاد در سال 84 ملغی اعلام شد و سانتریفیوژها به چرخیدن افتادند و کشور مجدداً بر محور اقتدار و سربلندی، حرکت خود را آغاز نمود.

لاللب

سخنان انفعالی آقای روحانی، تداعی کننده زمانی است که تیم مذاکره کننده هسته ای در سال 92 برای اولین بار آماده سفر شده بود، که ایشان، خزانه کشور را خالی اعلام کردند و تیم مذاکره کننده را قبل از رسیدن به مقصد خلع سلاح نمودند. و سخنان تازه ایشان همانند زمانی است که آقای روحانی در سال 82 مشغول مذاکره و درخواست امتیاز از اروپائیها بود، که یکی از وزراء خارجه اروپایی به ایشان می گوید، شما از ما امتیاز می خواهید، اما نمایندگان مجلستان(مجلس ششم) مخالف داشتن تأسیسات هسته ای می باشند! و حرفهای امروز(14 دی93) آقای روحانی یادآور همان حرفهای نمایندگان مجلس ششم می باشد! 

هوشنگ امیراحمدی دلال رابطه ایران با آمریکا چقدر این جماعت را خوب می شناسد و می گوید: «هشت سال احمدی نژاد رئیس جمهور ایران بود، تمام مشکلات کشور را به گردن او انداخته اند! در حالیکه 28 سال قدرت در دست اصلاح طلبان و میانه روها بوده است ... مجموعه اصلاح طلبی در ایران اساسش بر قدرت طلبی بنا شده و نه اصلاح طلبی»

آقای روحانی! شما در بازی بُرد - بُرد خود، که به غیر از باخت حاصلی نداشت!، نه تنها چرخ اقتصاد کشور را فعال نکردید!، بلکه سانتریفیوژهای که چرخیدن آنها موجب عزت و قدرت ملی کشورمان بود، از چرخیدشان جلوگیری نمودید! و متأسفانه با این بیانات مغشوش و نگران کننده، آرمانخواهی ملت را هم زیر سئوال بردید، هر چند سانتریفیوژ آرمان ما نیست! 

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ