سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با سَبُکْ عقل دوستی کند، سَبُک عقلی خود را آشکار کرده است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 دی 18 , ساعت 9:51 عصر

بنام خدا و برای خدا

در حالی که تصور می رفت آقای روحانی با کلید سحرآمیز و یخ شکن! خود بتوانند یخهای روابط بین آمریکا و ایران را، پس از 36 سال با طراحی بازی بُرد - بُرد! ذوب نماید و قدرتهای بزرگ را در مقابل ملت ایران به زانو درآورد! و کاسه تحریمها را بترکاند!، که هیچ بندزنی نتواند، آن را بند بزند!، پس از 18 ماه تلاش بی وقفه و دادن امتیازهای فراوان به دشمنان اسلام، النهایه، مبتکر امید! دولت اعتدال، امید خود را از دست داد و در اقدامی منفعلانه و از روی بی تدبیری، بازی بُرد – بُرد خود را که در مقابل خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی ناکارآمد دید، مجدداً برای شادمانی و احیانا با هماهنگی کدخدا، بازی غافلگیر کننده ای در زمین ایران اسلامی علیه اهداف بلند، اسلام ناب محمدی(ص) کلید! زد و همه پرسی قانون اساسی را برای پذیرفتن ذلت بیشتر و تعطیلی مابقی مراکز هسته ای کشورمان مطرح نمود!

یییی

در مواقعی طرح همه پرسی قانون اساسی در کشور ایران مورد تأکید قرار گرفته و راهکار قانونی آن را مشخص نموده است و در همین راستا در اصل 59 قانون اساسی می خوانیم: «در مسایل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه‏پرسی و مراجعه مستقیم به آراء مردم صورت گیرد. در خواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم مجموع نمایندگان مجلس برسد.» و در اصل 110 قانون اساسی همه پرسی از اختیارات رهبری ذکر شده است.

حال عجیب است که یک فردی که خود را حقوقدان می داند! و از طرف دیگر خود را متخصص امور امنیتی معرفی می کند! و در پایان جنگ و در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی مدال رشادت و ایثار دریافت نموده و چند دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است! و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را بر عهده خود دارد و مسئولیت مهم ریاست جمهوری را به دوش می کشد و رئیس شورای عال امنیت ملی کشور است و در زمانه ای که در مذاکرات نفس گیر هسته ای رو در روی استکبار جهانی قرار گرفته ایم و دشمن هر روز به بهانه ای، امتیاز جدیدی را طلب می کند، آنگاه در کمال ناباوری شاهد این هستیم که رئیس جمهور کشورمان، با داشتن عناوین، القاب و نشانه های مختلف، موضوع همه پرسی را در کنفرانس اقتصادی مطرح می نماید و پس از آن همه دشمنان داخلی و خارجی بر روی این حرف آقای روحانی متوقف می شوند و تک مضراب دلشان این بود و هست، جانا سخن از نهان ما می گویی!

آیا طرح همه پرسی هسته ای رئیس جمهور، تکمیل کننده، نظرات بی مایه و ذلت بار زیبا کلام و شیرزاد است؟!

پیامبر رحمت حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) چه زیبا فرمودند: سه چیز اگر در کسی باشد منافق است، اگرچه روزه بگیرد و نماز بخواند وگمان می کند مسلمان است:1- امانتی به آن داده شود خیانت می کند.2- هر موقع صحبت می کند دروغ بگوید. 3- هر موقع وعده می دهد خلف وعده می کند.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ