سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی جاهلان، دگرگون شونده و زودْ گسلنده است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 دی 23 , ساعت 10:36 عصر

بنام خدا و برای خدا

از زمان توافقنامه هسته ای یک جو خفقان توسط دولت اعتدال علیه منتقدین ایجاد شده و در این مسیر، رئیس دولت و همکاران افراطی ایشان، از هیچ تهمت و ناسزایی علیه جریان مؤمن به انقلاب فروگذار نکرده اند و هر روز، فضای خفقان را بصورت ناجوانمردانه علیه منتقدین آلوده تر می نمایند. یک روز منتقدین را بیسواد قلمداد می کنند!، روز دیگر می گویند؛ که بدون شناسنامه نباید حرف بزنید!، سپس منتقدین را به یک جای گرم و جهنم حواله می دهند و حتی تلاش ناموفقی داشتند که از پخش مصاحبه اوباما و جان کری از صدا و سیمای جمهوری اسلامی جلوگیری نمایند و ترسوها و بزدلان دولت اعتدال هزاران ترفند دیگر به خرج دادند، تا بتوانند زبان عمارها و ابوذرها را در نقد توافقنامه هسته ای ببندند!

البف

اما چرا دولت اعتدال از عمارها و ابوذرهای زمان می ترسد و می گریزد؟! چرا نوک حمله دولت اعتدال، علیه فساد سازماندهی شده و به سمت طلحه و زبیرها و فرزندان ناخلف آنها نیست؟! و بلعکس حمله گازانبری آنها به سمت سلمانها و ابوذرها برای گسست در حاکمیت و به هرج و مرج کشیدن فضای سیاسی کشوراست؟! و چرا این دولت اینقدر می ترسد و دیگران را ترسو و بزدل خطاب می کند؟!

این روزها علی مطهری، مجسمه تحجر و افراطی گری، که لکه ننگی برای مردم فهیم استان تهران شده است و به نمایندگی از جریانی خزنده، مرموز و منافق، صدای خود را به حمایت از فتنه و فتنه گران بلند نموده و با تمام قوا به یاری دولت اعتدال برخاسته است و گمان می رود، متن دست نوشته ای که توسط علی مطهری در مجلس شورای اسلامی قرائت شد، از همان نامه ای نشأت گرفته، که چهار روز قبل از فتنه سال 88 توسط آقای رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب نوشته شد و نوید دود و آتش فروزان در دلهای مردم را پیش بینی کرد، باشد!  

البفب

دولت اعتدال با کنار گذاشتن اقتصاد مقاومتی و سرمست از مذاکرات هسته ای با آمریکا بود، که در تله و توطئه ی جدید آمریکا و عربستان قرار گرفت و با کاهش ناگهانی بهای نفت و عدم موفقیت در رفع تحریمها، خود را در برابر مشکلات کشور و مردم عاجز و ناتوان دید و لذا برای برون رفت از مشکلات اصلی کشور، دامن زدن به منازعات و اختلافات سیاسی، بهترین گزینه برای پنهان شدن پشت آن است و طرح مسائلی همچون، همه پرسی، فاسد دانستن سلمانها و ابوذرها و فراخوان متحجرین و افراطیونی، همچون علی مطهری، صادق زیبا کلام، شیرزاد و شاه محمدیها، بهترین مسیر انحرافی در برابر مطالبات اقتصادی و معیشتی واقعی مردم است.

مردم باید بدانند؛ در زمانی که وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 را کلید زده است، جریان ناتوان در برابر حل مشکلات اقتصادی کشور، که آثار ترس و بزدلی در چهره آنها عیان گردیده، چاره کار را، در دو قطبی نمودن و رو در رو قرار دادن مردم با یکدیگر می داند! و این در حالی است که مقام معظم رهبری دولت و مسئولین را بشدت از این منکر الهی نهی فرموده اند. لذا تکلیف عمارها در تقابل با سیاستهای خبیثانه نفاق پیچیده و بزک کرده، بسیار سنگین است و افشای چهره پنهان نفاق، از اصلی ترین رسالتهای عمارهای دوران در این روزگار قحطی صداقت است.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ