سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 بهمن 11 , ساعت 9:28 عصر

بنام خدا و برای خدا  

آقای حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که از منتقدین توافقنامه هسته ای به شدت ناراحت و نگران است، در تازه ترین  سخنان خود، در جشنواره فارابی گفتند: « آن طرفی‌ها دارند، برای تیم‌های خودشان کف می‌زنند اما این طرف معلوم نیست که چه می‌کند و هنگامی که از آنان سئوال می‌کنیم، می‌گویند که انتقاد چیز خوبی است، در حالی که باید بگوییم خدا عقل سالم را به بدن سالم می‌دهد.»

للاق

ظاهراً برای جناب روحانی و تفکر لیبرالیسم درون دولت اعتدال، مهم نیست که چه امتیازهای در توافقنامه هسته ای در برابر دریافت هیچ! به آمریکا داده اند، که این چنین منتقدین را مورد ملامت قرار می دهد! و آیا رئیس جمهور از پلمپ و تعطیلی تأسیسات هسته ای کشور بی خبر است؟! یا خوشحالی غرب و رژیم صهیونیستی را در این رابطه نمی بینند؟! وقتی آقای روحانی و تیم مذاکره کننده، مواد توافقنامه هسته ای را محرمانه می دادنند و مردم را نامحرم می خوانند، پس مردم برای کدام افتحار باید کف بزنند و شادی نمایند! آقای روحانی باید به مردم پاسخ دهند، که چه دستاوردی در توافقنامه هسته ای برای کشور به ارمغان آورده است، که چنین توقعات نابجائی دارند! مگر می شود همانند باخت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، جوانان را به خیابان آورد و برای هیچ! کف زد و به شادی پرداخت؟!

لببللغ

باید خدمت آقای رئیس جمهور بگوئیم، که آن طرفی ها، برای کف زدن خود، منطق دارند، آنان از بی تدبیری و عطش دولت اعتدال به مذاکرات هسته ای، بهره فراوان برده اند و ارزش کف زدن برای آنان وجود دارد، اما در این طرف، نه از تحریمها کاسته شد، نه مشکلات اقتصادی بر طرف گردید و نه رکود اقتصادی! در این طرف، کاهش تورم، جیب مردم را بیشتر خالی نموده و هزینه های مردم روز به روز افزایش یافته است! و پرداخت یارانه ی نقدی دولت یازدهم، در مقایسه با دولت دهم، بیش از 70 درصد، ارزش خود را از دست داده است!

لفیب

اگر باز هم رئیس جمهور از مردم و منتقدین انتظار دارد، که برای ایشان و تیم مذاکره کننده هسته ای کف بزنند، به چند جمله از سخنان آقای دیوید کوهن آمریکائی توجه نماید، که گفت: «توافقنامه مشترک، برنامه هسته ای ایران را متوقف کرد ... ایران در توافق ژنو گشایش ناچیز، موقتی و پاره‌ای از تحریم ‎های هسته‌ای را بدست آورد. اما تمامی ساختار تحریم‎های مالی، بانکی، نفتی و تجاری ما همچنان در توافق ژنو بدون تغییر حفظ شده است ... در طول مدت اجرای توافق ژنو ما بارها به همه کشورها تذکر دادیم که ایران همچنان تحریم است و کسی نباید به سمت روابط اقتصادی با ایران حرکت کند ...علت تمدید 7 ماهه مذاکرات این بود که تیم دیپلماسی ما پیشرفت‎هایی بدست آورد

با توجه به سخنان دیوید کوهن، آیا جائی برای کف زدن وجود دارد؟! آیا دولت، با عقل سالم و بدن سالم وارد مذاکرت هسته ای شده و لغزان لرزان نیست؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ