سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 بهمن 13 , ساعت 1:53 عصر

  بنام خدا و برای خدا

در روزهای پایانی دفاع مقدس که رژیم بعث عراق با کمک مستقیم آمریکا، صحنه جنگ را به نفع خود تغییر و عقب نشینی های پی در پی، موجب ترس و وحشت برخی از مسئولین جنگ شده بود، این جمع که با گفتمان امام هماهنگ نبودند، تلاش می کردند، امام را مدیریت نموده، تا بلکه بتوانند، او را امام صلح و اعتدال بخوانند! ولی در این هنگام، امام با خروشی انقلابی و نوشیدن جام زهر قطعنامه 598 هنگامه دیگری آفریدند و خاکریز جنگ جدید اسلام ناب محمدی(ص) را علیه جریان اسلام آمریکائی بر پا کردند و فرمودند: «ما در صدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیسم، سرمایه داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم ... امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپ‌ها و موشک‌های دشمنان باز کرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می کند. جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.»

لاثقف

عده ای که پس از جنگ، بدنبال زندگی اشرافی بودند و علی رغم داشتن مسئولیت های مهم در جنگ، فکر نمی کردند، که امام خمینی صحنه جنگ جدیدی را بیافریند، لذا از صدور پیام " استراتژی انقلاب " امام(ره) بر خود لرزیدند، زیرا خود را ناتوان از اجرای آن می دیدند. این جریان بعد از رحلت غمبار امام و تصاحب مسئولیت اجرائی کشور، به مرور زمان استحاله گردید و گفتمان تکنوکرات (فن سالار) را جایگزین گفتمان امام و انقلاب نمودند! و در دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی، گفتمان اصلاحات آمریکایی را، بعنوان گفتمان امام تبلیغ می کردند، اما دولت نهم، گفتمان امام و انقلاب را بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زنده کرد و لذا جریان اشرافیت و اصلاحات برای محو این گفتمان، وارد عمل شدند و بی امان گفتمان انقلاب را مورد هجوم ناجوانمردانه قرار دادند و با نفوذ نیروهای خود به درون دولت دهم ریل گفتمان انقلاب را به نفع اشرفیت و اصلاحات تغییر دادند.

اما آقای روحانی و دولتش با طرح گفتمان اعتدال، که آن را با لایه ای از گفتمان امام در آمیخته اند، تلاش دارند تا جامعه را به سمت گفتمان لیبرال غربی، که از شاخه های گفتمان اسلام آمریکائی و جدای دین از سیاست است، هدایت نمایند.

hfgff

به همین خاطر، وقتی آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان در 9 بهمن 93 در حرم امام راحلمان حاضر می شوند و گفتمان انقلابی امام را، گفتمان اعتدال و صلح می خواند و می گوید: « امام در مقاطع مختلف در برابر استبداد و استکبار ایستادگی کرده و استکبار ستیزی و استقلال خواهی را به ما آموختند و شهامت آن را هم داشتند، در روزی که ضرورت و لازم بود، راه صلح را برگزیند و مسیر توسعه کشور را در مسیر، ثبات و امنیت ادامه دهند.»

امروز اگر پیام پذیرش قطعنامه امام را در اختیار هر فرد منصفی قرار دهیم و نظرشان را در خصوص آن جویا شویم؛ به ما جواب خواهند داد، که روح پیام امام، انقلابی و خروش آن علیه اسلام آمریکائی است، پس چرا آقای روحانی، پیام امام را پیام "صلح و اعتدال" می خواند؟!

آقای روحانی ادعا نموده که استکبار ستیزی و استقلال خواهی را از امام آموخته است! ولیکن مردم در دوره ریاست جمهوری ایشان به خصوص در مذاکرات هسته ای، استقامت در برابر زیاده خواهی آمریکایی ها را نمی بینند؟! و بر عکس حراج استقلال و عزت ایران و ایرانی را در مذاکرات هسته ای می بینند!

با توجه به هجمه همه جانبه علیه گفتمان انقلاب لذا ضرورت دارد، در سالگرد پیروزی انقلاب، نیروهای مؤمن به انقلاب، گفتمان امام و انقلاب را، تبلیغ و ترویج نمایند و خود را برای یک مبارزه تمام عیار با مظاهر اسلام آمریکایی آماده نمایند و در این مسیر، بصیرت انقلابی و عمارگونه نیاز است.

 

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ