سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با تحقّق اخلاص، دیدگان نور می گیرند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 بهمن 19 , ساعت 11:13 عصر

بنام خدا و برای خدا

در آموزه قرآن کریم، هرگاه انسانی خود و حزب خودش را، بیش از اندازه باور داشته و مغرور شود و دیگران را، خوار و خفیف بداند و به تمسخر آنان بپردازد، از دایره ایمان خارج می گردد. قرآن در آیات مختلف به این پدیده زشت اشاره می کند و می فرماید "وَ لا تَلْمِزُوا أَنْفُسَکُم‏" به عیب جویی از یکدیگر مپردازید. "وَ لا تَنابَزُوا بِالْأَلْقاب‏" با نامهای زشت، یکدیگر را مورد خطاب قرار ندهید. "وَ لا تُصَعِّرْ خَدَّکَ لِلنَّاس‏" با بی اعتنایی از مردم رو مگردان. "لا تَمْشِ فِی الْأَرْضِ مَرَحا"  هنگام راه رفتن، باد نخوت بر گلو مینداز!  

لع

شیخ حسن روحانی که چندین بار منتقدین خود را با خشم و غضب مورد حمله گازانبری قرار می داد، در تازه ترین اقدام ایذائی خود، منتقدین حرکت ذلت بار ظریف را که با وزیر خارجه آمریکا به پیاده روی در ژنو رفته بود، به باد تمسخر گرفت و در مراسم بسیت و دومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، گفت: «اما نقد را باید یاد بگیریم، نه اینکه دو نفر چگونه راه می‌روند، نه اینکه چطور راه می‌روند، قدم را به کجا برمی‌دارد ... کفشش چطوری بود و رنگ لباسش چگونه بود و یک خرده هم به جواهر بپردازیم، به جوهر بپردازیم، به جای این همه پرداختن به اعراض، به ماهیت و وجود مسئله بپردازیم به جای اینکه آن همه در کم و کیف سخن می‌گوییم.»

رئیس جمهور کشورمان، که به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت، امام(ره) و مردم ایران، سالها است، در کسوت نماینده مجلس، مسئول پدافند هوایی در دفاع مقدس، نماینده مجلس خبرگان رهبری، دبیر شورای عالی امنیت ملی، رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت با حقوق بیش از 10 میلیون تومانی و الان هم رئیس جمهور حقوقدان کشورمان می باشد، که در انتخابات سال 92 با رأی شکننده 230 هزار نفری، کرسی ریاست جمهوری را تصاحب نمود و امروز در همه حوزه ها، خود را متخصص می داند! و از هیچ اهانت و تمسخری نسبت به منتقدین خود پروا نمی کند!

لاثق

البته مردم از حرکات و سخنان آقای روحانی، که آن را تدبیر می خواند، متعجب هستند و مرتباً سئوال می کنند! مگر رئیس جمهور، به غیر از مذاکرات هسته ای، آنهم با دشمن اصلی کشورمان، یعنی آمریکا، کار دیگری ندارد؟! و چرا به هر بهانه ای به مذاکرات هسته ای می پردازد و منتقدین را مورد انواع اهانتها و تمسخر قرار می دهد؟! آیا رئیس جمهور به دنبال رفع تحریمها است و یا به این بهانه، بدنبال عادی سازی رابطه با کدخدا و ماندن در قدرت و اجراء دستور پدرخوانده دولت می باشد؟!

متأسفانه دولت اعتدال همه مسائل کشور را به مذاکرات هسته ای مرتبط نموده و کاسه تحریمها را، که ادعا می کردند، ترک برداشته، هر روز این کاسه، توسط آمریکائیها آب دیده تر و بازی بُرد – بُرد رئیس جمهور به رؤیا تبدیل گردیده است و لذا دولت، ادامه عمر سیاسی خود را، در موفقیت مذاکرت هسته ای می داند و بر همین اساس، آقای ظریف به وزیر حارجه آمریکا هشدار می دهد؛ "که شکست مذاکرات هسته ای، دولت عملگرای حسن روحانی را به خطر می‌اندازد."

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ