سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به بنده ای که به فرزندش محبّت شدید دارد، رحم می کند . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 93 بهمن 25 , ساعت 12:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در تازه ترین افاضات خود گفته است: «ما دست منتقدین را بوسیده ولی بهانه‌جویی‌ها و انتقاد که از تیم هسته‌ای می‌شود منطقی نیست.»

لاب

مجید انصاری که نقشی ویژه در ایجاد و تداوم فتنه سال 88 داشته، در دروغی آشکار که مغایر با فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است، می گوید:« برخی افراد در حالی که تیم هسته‌ای مورد حمایت رهبری است، دلواپس هستند درحالی که حقوق هسته‌ای ملت ایران تثبیت شده و هیچ امتیازی به طرف مقابل داده نشده و چارچوب آن را رهبر معظم انقلاب مشخص کرده است.»

ظاهراً آقای انصاری دچار آلزایمر شده و فراموش کرده که رئیس جمهور در دیدار با مشاور عالی امنیت ملی هندوستان گفته است: «ایران گام‌های لازم را برداشته است و اکنون نوبت طرف مقابل است که فرصت را مغتنم بشمارد.»

آیا انصاری نمی داند که ایران چه گامهایی برداشته و چه امتیازهایی به آمریکا، در مقابل دریافت "هیچ" داده است؟! مقام معظم رهبری در روز 19 بهمن فرمودند: :« طرف ایرانی، برخی از کارهایی که می توانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است. کارهای متعدّدی را انجام داده، گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛ تولید اورانیوم بیست درصد را متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛ کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛ فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند ... منتها طرف مقابل منطق سرش نمیشود؛ طرف مقابل هم به بی‌منطقیِ با تکیه‌ی بر زور - خود آنها هم میگویند که ما توانسته‌ایم ایران را وادار کنیم که دستگاه‌های هسته‌ای را گسترش ندهد، فلان چیز را متوقّف کند، فلان چیز را تعطیل کند؛ راست میگویند، این کارها را جمهوری اسلامی بر طبق منطق مذاکرات انجام داده است - اقرار میکند؛ منتها زیاده‌خواهی میکنند. خب، ملّت ایران زیر بار زیاده‌خواهی و زورگویی نخواهد رفت.»

اااا

گاهی شناخت جریان نفاق آسان و گاهی پیچیده و سخت و لذا معلوم نیست در نگاه این جماعت که یک روز در کنار فتنه گران قرار می گیرند و روز دیگر در قامت مسئول نظام اسلامی ظاهر می شوند، امتیاز دادن یعنی چه! اگر توقف غنی سازی  اورانیوم 20 درصد، توقف ساخت و توسعه سانتریفیوژها، تعطیلی نیروگاه 40 مگاواتی اراک که بسیار مهم و ضروری است، توقف نیروگاه فردو امتیاز نیست!، پس چرا اجازه برگزاری مناظره در صدا و سیما به منتقدین داده نمی شود؟!

گویند؛ رندی به آشنائی گفت: "خبر داری رفیقمان عمرش به دنیا کوتاه بود و مُرد؟!" رفیقش گفت: نه! علت مرگش چه بود؟" رند گفت:"آن بیچاره علت زندگیش معلوم نبود چه برسد به علت مرگش."

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ