سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 93 بهمن 29 , ساعت 10:33 عصر

بنام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در 16 تیر 93 درخصوص رفتارشناسی امریکا و قدرتهای سلطه گر سخنان مهمی را بیان داشتند، ایشان فرمودند: «رفتار امریکا و قدرتهای سلطه گر مانند رفتار شیطان است چرا که آنها همواره تلاش دارند با تهدید و تطمیع و بویژه با وعده هایی که هیچگاه به آنها عمل نمی کنند، کشورهای دیگر را مرعوب و تحت سلطه خود درآورند، و شیطان نیز تلاش دارد با تهدید و تطمیع، دستگاه محاسباتی انسان را از کار بیاندازد و او را دچار خطای در محاسبه کند.»

ئالللللل

امروز وقتی به صحنه‌ی تحولات جهانی نظری می افکنیم، به پیچ بزرگ تاریخی که مقتدایمان آدرس آن را دادند، بیشتر پی می بریم. وقتی غرب سرمایه‌داری در دهه 70 موفق شد، نظام کمونیزم را از سر راه خود بردارد، باور نمی کرد که پرتو نور انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان دیده شود. امروز مستضعفین جهان با نقشه راه اهل بیت(ع) که الگوی حرکتی آن جمهوری اسلامی ایران می باشد، در یک طرف و جریان لیبرالیسم سرمایه داری به رهبری آمریکا و صهیونیزم تروریسم در طرف مقابل قرار گرفته است.

مقام معظم رهبری حرکت و درگیری امروز دو جریان اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکائی را، عبور از پیچ بزرگ تاریخی دانسته و دستان دشمنان را در این میدان خالی می دانند. جریان استکبار و صهیونیسم، با استفاده از حربه های تحریم، تهدید، ترور و ساخت اسلامهای تکفیری - آمریکائی، با تمام اصحاب و ابزار شیطانی خود، اردوگاه اصلی اسلام ناب محمدی(ص) را هدف قرار داده اند. غرب هیچگاه باور نمی کرد، که یک کشور کاملاً وابسته به آمریکا، با انقلاب خود، آوردگاهی را شکل دهد که در 200 سال گذشته سابقه نداشته و امروز، اسلام ناب محمدی(ص)، پایگاه نفتی اسلام آمریکائی – تکفیری را، به محاصره خود درآورده است و نعره و شیون اسلام آمریکائی – تکفیری، در قتل و غارت مردم بی گناه مسیحی، شیعی و اهل سنت، در پاکستان، افغانستان، یمن، مصر، لیبی، سوریه، عراق و لبنان شنیده و دیده می شود.

البببببببببب

اسلام آمریکائی - تکفیری در پیچ بزرگ و سرنوشت ساز پیچ تاریخی،  علی رغم، توطئه های مشترک عبری، عربی و غربی، محصور در اردوگاه اسلام ناب محمدی(ص) گردیده است.

در پیچ بزرگ تاریخی، نگاه مستضعفان غیر مسلمان، در آمریکای لاتین، تا کشورهای شرق آسیا، به الگوی اسلام ناب محمدی دوخته شده است و جریان لیبرالیسم غرب هویت خود را از دست داده و افکار امام بزرگوارمان چراغ راه آنها گردیده است و لذا، اسلام آمریکائی - تکفیری موجودیت خود را در خطر دیده و با ساخت اسلامهای جعلی، بدنبال نجات خود می باشد.

امام خامنه ای در خصوص وضعیت خطرناک دشمن و ویژگی مردم و نیروهای مؤمن به انقلاب فرمودند: « دست دشمن، هم در زمینه تحریم و هم در زمینه تهدید، خالی است به شرط اینکه ما اهل ایمان بوده و واقعاً در میدان حضور داشته باشیم.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ