سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 اسفند 1 , ساعت 9:50 عصر

بنام خدا و برای خدا

هاشمی رفسنجانی در تاریخ 30 بهمن 1360 در خطبه نماز جمعه خود، علیه استکبار جهانی آمریکا می گوید: «جمهوری اسلامی اگر در دنیا پا بگیرد، باید یکی از اهداف مقدسش این باشد که روی ارقام مرتبط با فقر در دنیا پافشاری کند و دنیای مسرفان را آن چنان رسوا بکند که مردم با چنگ و دندان به جان آمریکایی ها و اروپایی ها و مستکبرین دنیا بیفتند که این ها را در کشورهایشان راه ندهند و هر جا این ها را دیدند نابودشان کنند ... اگر ما شجاعت اسلامی و قرآنی داشته باشیم و مثل علی بخواهیم فکر بکنیم باید دست این مستکبرین را بگیریم و آن قدر فشار بدهیم و مشت بر سرشان بزنیم که تسلیم حق بشوند. این تفاوت زندگی موجود در شمال تهران و شهرهای شمال کشور و نقاط مرفه با نقاط مستضعف قابل قبول نیست و با روح اسلام نمی سازد.»

اببی

مگر امروز خاندان هاشمی رفسنجانی در شمال تهران و در نقاط مرفه نشین آن زندگی تجملاتی ندارند؟! مگر فرزند فتنه گر آقای رفسنجانی، پس از ایجاد فتنه سال 88  به کشور اروپایی انگلیس متواری نگردید؟! مگر امروز در عملکرد آقای رفسنجانی، تفکر انقلابی دیده می شود؟! مگر خاندان آقای رفسنجانی همگی در فتنه سال 88 فعال نبودند؟ و علیه نظام اسلامی شورش نکردند؟! حضور پی در پی فرزندان هاشمی رفسنجانی و اقامت آنان، در کشورهای استکباری اروپائی، بخصوص در انگلیس، چه معنایی دارد؟! آیا تفکرات امروز آقای رفسنجانی در مورد ضروریات دین، همچون حجاب و عفاف، برگرفته از تفکر استکبار جهانی و لیبرالیسم نمی باشد؟!

اگر این دو نظر آقای رفسنجانی را، که در دو مقطع زمانی گفته اند، با هم مقایسه نمائیم، درخواهیم یافت، که آراء و افکار ایشان دچار استحاله گردیده است. ایشان در خطبه های نماز جمعه سال 1365 خطاب به اندکی از خانمها که حجاب را مقداری رعایت نمی کردند، گفت:« خانمی که خودش،موهایش، دستش، صورتش و پایش را آنجور زینت کرده و بهترین لباس را پوشیده، در آخرت به یک موجود متعفن تبدیل می شود که هر کس نزدیکش می شود باید دماغش را بگیرد که از بوی تعفن او اذیت نشود، ما نمی توانیم اینها را نادیده بگیریم.»

تال

آقای رفسنجانی در پرده دوم  در مورخه 16/2/93 در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر می گوید:« در سال فرهنگ نباید دنبال این باشیم که کسانی که خوب می خوانند را از میدان به در کنیم و با خانمهایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند.»

آیا ضروریات دین از سال 65 تاکنون، آنقدر تغییر پیدا کرده که حرام آل محمد(ص) در سال 93 به حلال آل محمد(ص) تبدیل گردیده و هیچ مرجع تقلیدی و عالم دینی، به غیر از هاشمی از آن مطلع نگردیده؟ و یا افکار آقای رفسنجانی دچار استحاله گردیده است؟! لذا به همین مقدار اکتفاء می نمایم و دوستان عزیز، می توانند، به خاطرات ایشان، که با اما و اگرهای فراوانی روبرو است، مراجعه نمایند. غمگینانه باید گفت؛ که آقای رفسنجانی دیگر آمریکا و اروپا را که زشت ترین اقدامات را در دفاع مقدس و تا به امروز علیه ایران اسلامی داشته اند استکبار نمی داند و خواستار سازش با کدخدا در هر صورت ممکن است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ