سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 اسفند 5 , ساعت 12:2 صبح

بنام خدا و برای خدا

اتلب

حمله غافلگیر کننده، گازانبری و تحقیر کننده ملت ایران، توسط آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه‌ای، کلید! خورد و ایشان در سخنانی عجیب و ملتمسانه با نگاه به دستان کدخدا(آمریکا)، ملت ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای را، در اوج مذاکرات ژنو، تحقیر نمود و گفت :« اینکه برخی فکر می‌کنند بدون رابطه با بیرون می‌توان به توسعه رسید، اشتباه است، می‌توان زندگی بخور و نمیر داشت یا از جیب مردم برداشت کرد، می‌شود 9 درصد ثروت مردم را کاهش داد، اما بیش از این امکان‌پذیر نیست، ما اگر می‌خواهیم زندگی بخور و نمیر با نون و پنیر داشته باشیم می‌توان کشور را اداره کرد ولی اگر می‌خواهیم به رشد قابل قبول 4 یا 5 درصد برسیم باید برنامه‌ریزی گسترده داشته باشیم.»

جناب آقای روحانی اعتقاد راسخ دارند که "آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت تر است" و لذا بر این اساس روابط بین الملل خود را رقم می زند و در بیاناتی تحقیر آمیز و از روی نقطه ضعف، زندگی مردم ایران را "یک زندگی بخور نمیر با نون پنیر دانسته و ادامه وضعیت موجود را امکان پذیر ندانستند" و مردم ایران را، مردمی گرسنه، که مشتاق بستن توافقنامه هسته ای با تدبیر کدخدا و از روی ناچاری معرفی می کند!

ذبی

 اولاً؛ طرح گرسنه خواندن مردم، برای رضایت کدخدا، از سوی کسی که قبل از ریاست جمهوری در کاخ چند میلیاردی، در خیابان مقدس اردبیلی، زندگی تجملاتی داشته و از مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت حقوق 12 میلیون تومانی دریافت می نموده، عجیب نیست، اما از سوی رئیس جمهوری، که خود را متخصص امور امنیتی می داند، بعید و برخلاف امنیت ملی کشور است!

ثانیاً آقای رئیس جمهور بارها اعلام نموده است، که تورم را مهار کرده و به زیر 15 درصد رسانده و کشور را از رکود اقتصادی خارخ نموده و کاسه تحریمها را شکسته و قدرتها بزرگ را وادار نموده که در مقابل ملت ایران زانو بزنند و رشد منفی 9درصد را به 2 یا 3 درصد رسانده است. پس گرسنه خواندن مردم، یا دروغ است! و یا برای رضایت کدخدا(آمریکا) است! و یا رئیس جمهورمان، علم امور امنیتی و کشورداری نمی داند!

حضرت آیت الله امام خامنه ای در خصوص نگاه به توانمندی داخل کشور در 19 بهمن 92 فرمودند: « دستگاه های تبلیغاتی قدرت های سلطه گر و عوامل داخلی آنها تلاش دارند تا این گونه وانمود کنند که تکیه بر منافع و هویت ملی با پیشرفت سازگاری ندارد، بنابراین اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند باید از میل استقلال خواهی خود، بکاهد، این حرف کاملاً غلط و ساخته و پرداخته کسانی است که با استقلال کشورها مخالفند ... تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور، نگاه به ظرفیت های بیشمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم ها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت

 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ