سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 93 اسفند 7 , ساعت 11:13 عصر

بنام خدا و برای خدا

رئیس جمهور که منظورش از روابط با جهان، روابط با کدخدا است، در اجلاس اقتصاد مقاومتی، در روابط منطقه ای، گفت: «بازی برد - برد فقط در مذاکرات هسته‌ای نیست می‌خواهیم روابط در جهان برد - برد باشد، نمی‌خواهیم سر کسی کلاه بگذاریم.»

یبلل

چرا آقای روحانی فکر می کند که می تواند با دشمنان رابطه بر قرار نماید و سرش هم کلاه نرود؟! آیا دشمن هم اینگونه فکر می کند و فکر کلاه گذاشتن بر سر طرف مقابل نیست؟! و در توافقنامه ژنو، بر سر ایران کلاه نگذاشته است؟!

اگر دشمنان، از رئیس جمهور یک کشور بشنوند، که زندگی مردم خود را یک زندگی بخور و نمیر با نون پنیر می داند! آیا حاضرند با آن کشور بر روی یک میز بنشینند و به بازی مسخره بُرد – بُرد تکیه کنند؟! آقای روحانی در اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای، سخنانی گفت؛ که با اهداف اجلاس، کاملاً مغایرت داشت، ایشان در بخشی از سخنان خود گفتند: « اینکه برخی فکر می‌کنند بدون رابطه با بیرون می‌توان به توسعه رسید اشتباه است، می‌توان زندگی بخور و نمیر داشت یا از جیب مردم برداشت کرد، می‌شود 9درصد ثروت مردم را کاهش داد اما بیش از این امکان‌پذیر نیست.»

الببی

اگر وزیر خارجه آمریکا، مجبور است ساعتها با وزیر خارجه ایران اسلامی رو در روی هم بنشینند و مذاکره کنند، برگرفته از هنر و تدبیر و کلید دولت یازدهم نمی باشد، زیرا این مذاکرات سالهای سال است، ادامه دارد و خواهد داشت. اینکه امروز آمریکا در یک طرف میز و ایران در طرف دیگر آن قرار می گیرد، حاصل تلاش امام و فرزندان شهید و سرافراز ایران اسلامی است، در عمل ثابت کردند، "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" والا آمریکا در سخن رئیس جمهورمان، کدخدای ده می باشد! آنجا که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود در تاریخ 26 اردیبهشت 92 گفتند: «آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است!»

اما بر خلاف نظر آقای روحانی، امام خمینی(ره) بر اساس تفکر انقلابی و اسلامی خود، در خصوص آمریکا می فرمایند: «ما شعار "مرگ بر امریکا" را در عمل جوانان پر شور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسى آمریکا تماشا کرده ایم، ما همه شعارهایمان را با عمل محک زده ایم.»

رئیس جمهور اگر به نظرات امام خمینی (ره) اعتقاد عملی داشته باشد، دیگر سخنی از بازی بُرد - بُرد نخواهد داشت و مسیر اسلام ناب محمدی(ص) را بر اساس استراتژی امام و رهبر معظم انقلاب، که به مذاکرات هسته ای خوشبین نیستند، عملیاتی خواهد کرد و گر نه، تعطیلی تأسیسات هسته ای، در مقابل دریافت "مذاکرات مستمر، یعنی هیچ" نصیب ایران خواهد بود!

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ