سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در سختی، دوست آزموده می شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 اسفند 11 , ساعت 11:9 عصر

بنام خدا و برای خدا

حقوق کارمندان دولت در سال 1394 حدود 14 درصد افزایش می یابد ولیکن بر اساس بخشنامه غیر قانونی دولت، که بُن مایه آن، تفکر اومانیستی(انسان گرائی) می باشد، فوق‌العاده شغل کارمندان ستادی وزارتخانه‌ها و دستگاههای اجرایی، که در دولت یازدهم مناصب مختلف را بدست آورده اند، بین 25 تا 35 درصد افزایش یافته است، که این بی عتدالتی حاصل جریان لیبرال و اشرافی حاکم بر دولت می باشد و به همین خاطر عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اقدام دولت را غیر قانونی می دانند و در سطح کشور هم، کارمندان دولت، مراتب اعتراض خود را به این بخشنامه غیر عادلانه در دستگاههای مختلف ابراز داشته اند.

للب

آنچه که دولت اعتدال، به کارمندان کشوری وعده داده بود، افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم بود، که ظاهراً دولت، به خاطر اینکه همه توجه خود را به مذاکرات هسته ای و سازش با کدخدا معطوف نموده، موضوع را فراموش کرده و با افزایش 14 درصدی موافقت کرد، البته بنا به گفته رئیس جمهور، که هیچ فرد با سواد و بی سوادی، آن را باور نکرده، نرخ تورم در بهمن ماه به صفر رسیده است! و لذا لازم است دولت، یکی دیگر از پرده های تدبیر عاقلانه و معجزه گونه خود را، از آستین بیرون آورده و با بخشنامه دیگری که همراه با تشویق و کف زدن برای خود است، بخشنامه افزایش 14 درصدی را لغو کند!

اگر رئیس دولت، در خلال سفرهای نمایشی خود به استانها، زمانی را برای بازدید از مناطق محروم شهرها اختصاص دهد، در خواهد یافت که محبوبیتش به شدت کاهش پیدا کرده و آنگاه متوجه خواهد شد، که اعلام نرخ تورم بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، غیر واقعی و کذب است! زیرا جیب مردم حرفهای آقای روحانی را تائید نمی کند. البته این نظر را خود رئیس جمهور هم قبول دارند و به آن اعتراف کردند و در نشست خبری در قم گفتند: « البته بدانیم که ارزانی و گرانی غیر از تورم است و امروز نسبت به گذشته که شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها بودیم آرامشی در میان مردم حاکم شده است.»   

جریان اشرافیتی که در دولت هاشمی رفسنجانی شکل گرفت و با 99 درصد مردم بیگانه بود و خود را موجودی برتر می دانست، امروز در اکثر وزاتخانه ها و مراکز دولتی و خصوصی جا خوش کرده و این افزایش 35 درصدی فوق العاده شغل را حق برتری خود می داند!. این جریان اشرافی لیبرال، پس از تصرف قوه اجرائی کشور، بلافاصله در فکر تصاحب صندلی های سبز مجلس شورای اسلامی افتاد و مسیر تصرف مجلس را، در بستن با کدخدا(آمریکا) دید و مذاکرات هسته ای و توافقنامه ژنو در همین راستا رقم خواهد خورد! زیرا آقای روحانی، در خلال تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری خود، در 26 اریبهشت سال 92 گفت:« آمریکائی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است.»

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ